Ozonlabs Terra Form BB Krem 01

Bundan 4 sene önce makyaj anlayışım, cilt lekelerimi ve kusurlarımı kapatmaya yönelik fondöten, pudra, kapatıcı ve BB Krem (blemish balm veya beauty balm, leke/güzellik balsamı) gibi makyaj ürünlerini birlikte kullanma yönündeydi. 2020 senesinde hayatımıza giren korona virüs ve maske sayesinde bu tür kozmetik ürünleri kullanmayı bıraktım. Cilt kusurlarımı kapatmak için üst üste bir sürü ürün kullanmak yerine daha hafif özellikli BB Kremlere yöneldim. İçlerinde en severek kullandığım ise Ozonlabs Terra Form BB Krem oldu.
Ülkemizde, temiz kozmetik ile özdeşleşmiş markalardan biri olan Ozonlabs, bu BB Kremi 2023 senesi nisan ayı sonlarına doğru tüketicisinin beğenisine sundu. Ambalaj üstünde kremin özellikleri ile ilgili bir açıklama yok. Markanın internet sitesinde, ''Yarı mat özellikte, kadifemsi görünüm veren bu ürün, cilt alt tonunun düzenlenerek hataların, ton eşitsizliklerinin ve gözeneklerin kapatılmasına ve renk eşitliğinin sağlanmasına yardımcı olur.'' şeklinde açıklama bulunuyor.

BB Krem, temizlenmiş cilde fondöten fırçası, sünger veya parmaklar kullanılarak uygulanıyor. Kremin, parmak kullanılarak uygulanmasının, ürünü ısıttığı ve cilde daha kolay karışmasını sağladığı bilgisi verilmiş. 

Angela's Chemistry R&D USA tarafından formüllendirilen krem, günlük kullanıma ve tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun. BB Kremin ebadıyla ilgili ambalaj üstünde bir kafa karışıklığı yaşanıyor. Ambalajın ön yüzünde 30 ml, yan yüzünde hem 50 ml hem 30 ml, arka yüzünde ise 50 ml olduğu yazıyor. Sanırım basım hatası yapılmış. 
Kremin ambalaj yazıları çok küçük. Gözle normal okumak pek mümkün değil. Telefonla fotoğrafını çekip ekranı büyüterek okuyabiliyorsunuz çoğu şeyi. Buna içerik listesi de dahil. 18 kalemlik içerik listesinde ilgimi çeken şey, içerikte Makademya Tohum Yağı olması. Kalan kısım (Aqua/Su hariç) kimyasal bileşenlerden oluşuyor. Bu bileşenlerin kaynakları ile ilgili bilgi bulunmuyor. Marka, temiz kozmetik anlayışı ile üretim yaptığından, içeriğin bu anlayışa göre formüle edildiğini düşünüyor ve umuyorum. Bunun yanında, ambalajda silikon ve koku içermediği bilgisi verilmiş sadece.

Kremin bariz bir kokusu yok hatta kokusuz da diyebilirim. Sıvı ve akışkan formlu kremi ben parmak uçlarımla uyguluyorum cildime. Bu şekilde kullanımı daha kolay ve pratik geliyor nedense. Sarı-kahve alt tonlu krem benim gibi koyu tenler için tasarlanmış. Yeri gelmişken, kremin açık tenliler için pembe-beyaz alt tonlu, Light Dance BB Krem 02 numarası var. Kremin açıldıktan sonra kullanım ömrü ile ilgili bilgi veren simge silik olduğundan tam olarak ne kadar kullanım ömrü olduğunu çözemedim, bu konuda internet sitesinde de bir bilgi yok. 
Kremin yapısının net görülmesi için 3. fotoğrafta kremi fazla kullandım yoksa yüzüme uygularken az miktar kullanım yeterli oluyor. BB Kremin en beğendiğim yönü, hafif yapılı olması ve cildimde ağırlık yapmaması oldu. Cilde tamamen yedirildiğinde tabaka şeklinde de durmuyor. Cilde kadifemsi ve pürüzsüz bir görünüm vermesinin yanında, ton eşitliği sağlama, cilt kusurlarını kapatma, leke görünümünü hafifletmede de başarılı buldum. Benim cildim karma yağlı olmasına rağmen yarı mat yapısı nedeniyle cildimde yağlı görünüm ve parlama da yapmadı. 

Ozonlabs ürünlerini 2021 yılından beri kullanıyorum. Yüz Temizleme PediAydınlatıcı Cilt TonikVolkanik MaskeYaşlanma Karşıtı Cilt SerumuAloe Vera ŞampuanGüneş LosyonuNemlendirici Süt ve Nemlendirici Bakım Kremi beğenerek kullandığım ürünlerin başında geliyor. Beğenerek kullandığım ürünlerine, Terra Form BB Kremi de ekliyorum. Krem, bana firma gönderisi olarak gelmişti. Markanın internet sitesinde indirimli satış fiyatı 479,80 TL olarak görülüyor. Yazıyı yayınladığım tarih itibariyle geçerli 3 Al 2 Öde kampanyası var. Kaliteden ödün vermem diyenlerdenseniz, bu BB Kremleri sizin de beğeneceğinize eminim.