Ozonlabs Sepia Yaşlanma Karşıtı Cilt Serumu

Birkaç ay önce Mikrofiber Yüz Temizleme Pedi, Sepia Aydınlatıcı Cilt Tonik ve Ozonlava Volkanik Maske gibi cilt bakım ürünlerini kullanmaya başladığım, temiz kozmetik akımının ülkemizdeki öncülerinden Ozonlabs markasının, Anneler Günü Blogger Etkinliği hediyesi olarak gönderdiği Sepia Yaşlanma Karşıtı Cilt Serumu' nu kısa bir süre deneyimleme fırsatım oldu. 
Çivit Otu ve A, E, C ve D vitaminleri açısından zengin olan Ayçiçek Yağı içeriğiyle ciltte antioksidan görevi gören Serum, cildi kırışıklıklara karşı korumaya, cildin sebum dengesini ayarlayarak yaşlanmadan dolayı oluşan çizgileri azaltmaya, cildin su içeriğini arttırarak nem kaybına karşı korunmasına ve daha canlı, parlak, pürüzsüz görünmesine yardımcı oluyor. 

Serum yağ bazlı olduğundan aynı zamanda makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor. Bu özelliğiyle de cildi besliyor, cilde nefes aldırıyor, makyajın uzun süre ciltte kalmasını sağlıyor, makyajın alttan parlamasını ve ışıl ışıl görünmesine yardımcı oluyor.
İçeriğinde sadece İndigo Ağacı Özü ve Ayçiçek Tohum Yağı olan, 30 ml ebatlı damlalık başlıklı Serum, günde bir defa temiz cilde masaj yaparak uygulanıyor.
Yazımın başında Serumu kısa bir süre deneyimleme fırsatım olduğundan bahsetmiştim. Nisan ayı ortalarında gönderilen Cilt Serumu' nu 15 gün kadar kullanabildim çünkü hem kullandıktan bir süre sonra cildimdeki sivilcelenmede artış gözlemlediğim hem de ürünün son kullanma tarihi yukarıdaki fotoğrafta da göreceğiniz üzere 2021 senesi mayıs ayında sona erdiği için kullanıma devam etmedim. ( Bu arada kullanım tarihi ile ilgili bilgiler, karton ambalaj kutuda yazmıyor sadece kutunun içindeki cam şişede mevcut ). Serum bu haliyle aynı tarihlerde farklı kişilere de gönderildi ama kim ne kadar bu detaya dikkat etti veya kim açıklıkla bunu yazabildi bilmiyorum. Bunun üzerine firma tarafından bir açıklama geldi tabi ki. 

Gelen açıklamada; 
'' Yağ bazlı ürünlerin açılmadığı sürece bozulma yapmayacağı, üretim tarihlerinin 2021 senesi olup etikette tarih açısından bir problem yaşadıkları, ürünün kullanım süresinin açıldıktan sonra 1 yıl olduğu, satın alan müşterilere de aynı ürünün gönderildiği, zarar verici bir etkisi olduğu düşünülse gönderim yapılmayacağı, kendilerinin de aynı ürünleri kullandıkları '' belirtilmiş.

Ben öncelikle Ozonlabs firmasına geri bildirimleri için teşekkür ederim. Fakat burada bir eleştiri yapmam gerekirse, etiket basımının hatalı olduğunu fark ettikleri anda o serinin üretimini durdurup, doğru etiketleme ile tüketicilerine ulaştırmalarını beklerdim. Böylelikle kafalarda bu karışıklık da olmazdı. Değinmek istediğim bir başka nokta ise Anti-Aging Serum' un sitelerinde ambalaj dizaynının farklı olması. Bize gönderilen ile aşağıda görselini gördüğünüz sitelerinde tanıtımı yapılan ürünün ambalaj farklılığı da benim kafamı kurcaladı. Ya sitedeki ürün eski bir sürüm ya da bizlere gönderilen...
Tüm bunları bir kenara bırakıp Serumun bu kısa süreli kullanımda cildimde ne gibi etkileri olduğundan bahsedeyim. İlk olarak Ayçiçek yağını andıran hafif bir kokusu var serumun, bu bende kesinlikle bir rahatsızlığa yol açmadı. Serum yağ bazlı olduğundan cildi etkili bir şekilde besliyor, nemlendiriyor ve yumuşatıyor. Karma/yağlı cilt yapılı biri olarak besleme ve yumuşatma özelliğini çok sevdim ama özellikle nemlendirme kısmını kuru cilt yapısına sahip kişilerin daha çok seveceğini düşünüyorum. Kuru ciltlerde emilimi nasıl bilemiyorum ama benim cildimde emilmesi biraz uzun sürdü. Gece yatmadan önce sürdüğüm için bu kısmı da fazla sorun yapmadım. Serumun yumuşatıcı etkisi sabah uyandığımda cildimde hala kendisini hissettiriyordu. Kısa süreli kullanmış olsam bile cildimdeki sağlıklı ve canlı görünümü beğendim. Kırışıklıklar ve yaşlanmadan dolayı oluşan çizgiler üstündeki etkisini görmek içinse her kırışıklık önleyici üründe olduğu gibi Sepia Yaşlanma Karşıtı Cilt Serumu' nun da uzun süreli ve düzenli kullanılması gerekiyor. Markanın daha önce kullanmaya başladığım Yüz Temizleme Pedini, Aydınlatıcı Cilt Toniğini ve Volkanik Maskesini çok sevmiş olsam da bu serumu ile karma/yağlı cildim anlaşamadı ne yazık ki. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım