Ozonlabs Epsilon Nemlendirici Bakım Kremi

Yüz bakımına dair herkesin kendine göre bir bakım anlayışı var. Kimileri yüz yıkamanın yeterli olduğunu düşünürken kimileri de buna ek olarak, krem, serum, peeling, maske, nemlendirici ve güneş koruyucu krem gibi farklı bakım ürünleriyle yüz bakımını tamamlar. Şahsen ben, ikinci gruba yatkın olsam da güneş kremini yaz tatillerinde kullanıyorum. Karma/yağlı cildimde, ağırlık ve yağlı görünüm yaptıkları için de nemlendiricilerle anlaşamıyorum. Ozonlabs Epsilon Nemlendirici Bakım Kremi cildime uyum sağlayan ender nemlendiricilerden biri oldu mesela.
Temiz kozmetik akımının ülkemizdeki öncü kozmetik markalarından, girişimci ve araştırmacı Angela Balasu Dündaralp' in kurucusu olduğu Ozonlabs' ın, 2023 senesi ocak ayı başlarında piyasaya sürdüğü Epsilon Nemlendirici Bakım Kremi, günlük kullanım üzere tasarlanmış su bazlı bir nemlendirici olup cildin yumuşak, parlak ve canlı görünmesine yardımcı olma vaadi sunuyor. 

Nemlendirici Bakım Kremi, temizlenmiş cilde günde 2-3 kez, birkaç pompa uygulanıp sürülüyor ve kuruması bekleniyor. Çoğu bakım ürününün aksine, cilde masaj yapılarak değil sadece sürülerek uygulanıyor. 
Her cilt tipine uyumlu olan krem, hava geçirmeyen bir tasarımla yapılan 50 ml ebatlı pompalı başlıklı şişede bulunuyor. Bakım kreminin 13 kalemlik içerik listesinde, bitkisel olarak öne çıkan bileşenler, Shea Yağı, Ozonlanmış Zeytinyağı, Gotu Kola Özü, Hidrolize Maya Proteini, Aynısefa Çiçek Özü, Tavşanmemesi Kök Özü ve Escin (At kestanesinin ana aktif bileşeni). Ayrıca Panthenol (Vitamin B5 veya Pantotenik Asitten elde edilen bir madde) ve Amonyum Glisirizinat (Meyan kökünden elde edilen bir madde) öne çıkan diğer bileşenlerden.

Yeri gelmişken, burada içerik listesi ile ilgili ufak bir eleştiri yapmak istiyorum. Bakım kreminin, şişe üstünde yer alan içerik listesindeki bileşen maddeler arasına virgül koyulmadığı için bileşenler birbirine girmiş durumda. Bileşenler hakkında, benim gibi az çok bilgi sahibi biri için bu bileşenleri ayırt etmek kolay fakat hiç bilmeyenler için kafa karıştırıcı ve çözülmesi zor bir durum. Normalde marka bu detaya dikkat ederdi ama bu sefer gözden kaçmış sanırım.
Nemlendirici ile ilgili yorumuma geçmeden, gözüme çarpan bir detayı daha yazmak istiyorum. Markanın son yıllarda çıkardığı ürünlerin isimleri de oldukça ilgi çekici; Sepia (Mürekkep Balığının bir çeşidi), Bellatrix (Kadın Savaşçı ve aynı zamanda gökyüzündeki en parlak 27. yıldız), Hexagon (Altıgen) ön adlı ürünler, benim kullandıklarım arasında isimleri ile dikkatimi çekmişti. Epsilon ise Yunan alfabesinin 5. harfi olup aynı zamanda sıfıra çok yakın sayılar için kullanılan matematiksel bir ifade imiş.
Bunların dışında; Phoenix (Anka Kuşu), Orion (Tüm dünyadan görülebilen, oldukça parlak yıldızlardan oluşan Takımyıldız), Octagon (Sekizgen) gibi isimleri ile dikkat çeken farklı ürünleri daha var markanın. 

Ozonlabs Epsilon Nemlendirici Bakım Kremi, marka tarafından tanıtım ve deneyimlemem amacıyla nisan ayı başında gönderilmişti bana. Elime ulaştığı gün kullanmaya başladım ve o günden beri de günlük bakım rutinime ekledim. Beyaz renkli ve yarı akışkan kıvamlı krem, içinde parfüm olmadığı için kokusuz fakat ben içerikteki o bitkisel kökenli bileşenlerin yağ kokusunu alıyorum az da olsa. Yazımın başında belirttiğim gibi, karma /yağlı cildim genelde nemlendiricilerle anlaşamaz ama Ozonlabs' ın bu nemlendiricisi ile cildim yine uyum sağladı, tıpkı markanın daha önce kullandığım Hexagon Nemlendirici Sütünde olduğu gibi. Cilde sürümü çok rahat, hızlı emiliyor, emildiğinde ciltte yağlı bir görünüme ve yapış yapış hisse neden olmuyor ve ağırlık yapmıyor. Krem, uygulandığı anda cildi nemlendiriyor ve yumuşatıyor. Bu etkilerini de gün boyu sürdürüyor. ''Cildin yumuşak, parlak ve canlı görünmesi'' vaatlerini yerine getiriyor yani. Bunların dışında, içindeki Shea Yağı, Ozonlanmış Zeytinyağı, Gotu Kola Özü, Aynısefa Çiçek Özü, Tavşanmemesi Kök Özü gibi bitkisel özler sayesinde cildi besliyor, sebum dengesini sağlıyor, antioksidan etki gösteriyor, ciltteki lekelenmeleri, yaşlanma etkilerini ve kırışıklıkları azaltmaya yardımcı oluyor. Tabi bu son yazdıklarımı gözlemlemek için uzun vadeli ve düzenli bir kullanım gerekiyor. 

Ozonlabs Epsilon Nemlendirici Bakım Kremi, yazıyı yayınladığım tarih itibari ile, markanın internet sitesinde 3 Al 2 Öde Kampanyasıyla satışta. Benim gibi karma/yağlı bir cilt sevdiyse, her cilt türü hayli hayli sever bu kremi diye düşünüyorum.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım