Dermokil %100 Doğal Avokado Yağı ve Kil İçerikli El, Yüz ve Vücut Kremi

El bakımında, mevsime göre bakım kremi kullandığınız oluyor mu? Ben, ellerimdeki kuruluğun çok fazla olduğu kış mevsiminde yoğun, normal bakım gereken yaz mevsiminde ise hafif yapılı el bakım kremlerini kullanmayı tercih ediyorum. Bu sene yaz mevsiminde kullandığım bakım kremi ise daha önce yüz, el ve ayak maskeleri, şampuan ve duş jelini sıklıkla kullandığım Dermokil markasından %100 Doğal Avokado Yağı ve Kil İçerikli El, Yüz ve Vücut Kremi oldu.
Ezel Kozmetik bünyesinde bir Türk firması olan Dermokil' in bu el, yüz ve vücut kreminin, '' Formülündeki bitkisel özler ve kil sayesinde, cildi zararlı dış etkenlere ve zamanından önce yaşlanmaya karşı koruma, cildin nem ihtiyacını karşılayarak derinlemesine bakım yapma, cildin kurumadan nemli ve yumuşak kalmasını sağlama, hızlı emilme ve yağlı his bırakmama '' gibi özellikleri bulunuyor.

Dermatolojik olarak test edilmiş, 300 ml ebatlı kavanoz ambalaja sahip krem, tüm cilt tipleri için uygun olarak geliştirilmiş. Günlük kullanıma uygun olan krem, ihtiyaç duyulan her an el, yüz ve dirseklerde kullanılabiliyor.
Kremin içeriğinde, ambalaj üstünde belirtilen Avokado Yağı ve Kil haricinde bitkisel kökenli olarak Shea Yağı da bulunuyor. Bunların haricinde kalan kısım ise alkol, asit ve çeşitli kimyasal bileşenlerden oluşuyor. İçerikte dikkatimi çeken şey Paraffinum Liquidum yani Likit Parafin oldu. Arama motorunda bazı kaynaklarda bu içeriğin mineral yağ olduğu belirtilmişken bazı kaynaklarda ise petrolden elde edildiğine dair bilgiler yer alıyor. Şahsi düşüncem ise kremde bu içeriğin bulunması hoşuma gitmedi. 
Kremi nisan ayı sonu gibi Şok Marketler' den 14.90 gibi bir rakama almıştım. Kremin, markanın kendi satış sitesinde şu anki fiyatı 34.99 TL. Farklı e-ticaret sitelerinde ise 25-30 TL arası değişiyor fiyatı. Kremi yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Ve hala kavanozun yarısına gelmiş değilim. Bu anlamda oldukça bereketli bir ürün diyebilirim. Tabi ben kremi sadece el ve dirsek bölgem için kullandım, bunu da belirtmem gerekiyor. Yüz bölgem karma/yağlı olduğu için bu tür kremleri yüz bölgemde uygulamıyorum. Kremin muhteşem bir kokusu olduğunu yazmadan geçemeyeceğim. İnce yapılı ve hafif dokulu krem, anında emiliyor ve kesinlikle elde yağlı his bırakmıyor. Uyguladığım anda ellerimi yumuşacık yapan kremin nemlendirmesini de beğendim. Gündüz, elim sürekli su ile temas halinde olduğundan kremi arada bir yenilemem gerekiyor, gece yatmadan önce sürdüğümde ise sabah ellerimin hala yumuşacık olduğunu söyleyebilirim. Buraya kadar yazdıklarım üstünden değerlendirme yapacak olursam, krem vaatlerini yerine getiriyor ve beklentimi karşılıyor. Kremin kokusunu, yapısını, nemlendirmesini, hızlı emilmesini sevdim fakat içerik biraz daha temiz olsaymış keşke diyorum. Bir de kremin market satış fiyatı ile markanın satış sitesindeki fiyatı arasında nasıl bir fark var böyle? Bazen bazı ürünleri zincir marketlerden almak daha avantajlı oluyor kesinlikle..

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım