Neutrogena Hydro Boost Üç Etkili Micellar Water

Yağ moleküllerini kendisine çekerek önce bu kalıntıları parçalayan sonra da su bileşeniyle yüzeyin temizlenmesini sağlayan Miselar Su ismini son yıllarda sıklıkla duymaya başladık. Ben de zaman zaman bu ürünleri deniyorum. Daha önce farklı bir markanın Miselar Su' yunu kullanmıştım, bu sefer tercihim birçok ürününü severek kullandığım Neutrogena' nın Hydro Boost 3 Etkili Miselar Su' yu oldu.
Nemlendirme özelliği ile öne çıkan Hydro Boost serisinde yer alan, içinde 3 farklı misel molekülü ve Hyalüronik Asit bulunan 3 Etkili Miselar Su' yun; inatçı makyajı ve suya dayanıklı maskarayı ovalamaya gerek kalmadan çıkarma, cildi kirden ve yağdan arındırma, cildin nem dengesini sağlama özellikleri bulunuyor.
Hassas cilt ve gözler için uygun olan Miselar Su, dermatolog & göz doktoru tarafından test edilmiş. Gözenekleri tıkamayan ürün, 400 ml ebatlı büyük boy ambalaja sahip. Misel Su, bir pamuk yardımıyla yüze ve göze uygulanıyor. Durulamaya gerek olmayan ürünün ambalaj açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var. 
Ürünün 400 ml.lik boyu oldukça bereketli. İçerikte Paraben, SLS vb kimyasal bileşen isimleri geçmese de farklı kimyasal bileşikler mevcut tabi ki. Bu Miselar Su' yun beni rahatsız eden, hiç hoşuma gitmeyen yakıcı bir kokusu var ( bana göre ). Ürünü sadece makyaj temizliğinde kullandım. Kullanım sonrası cildimde bıraktığı yapış yapış, temizlenmemiş hissi veren etkisini sevmediğimden günlük temizleyici olarak kullanmadım. Makyaj temizliği sonrasında da kendi yüz temizleyicim ile cildimi arındırma gereği duydum. Fondöten, Far, Göz Kalemi, Maskara, Likit Mat Rujdan yaptığım makyajda ten makyajını derinlemesine temizlemede çok başarılı bulmadım. 4-5 pamuk değiştirdiğim halde yine de fondöten kalıntısı bıraktı. Göz ve dudak makyajını temizlemede ise sınıfı geçti. Özellikle maskara ve mat ruju kalıntı bırakmadan temizledi. Genele bakarsak T bölgesi yağlı/karma cildim bu Miselar Su ile anlaşamadığından tekrar almayı düşlünmüyorum. Hassas ve neme ihtiyacı olan ciltlerin belki sevebileceği Neutrogena Hydro Boost Üç Etkili Miselar Su' yun kozmetik mağazalarda 40 TL civarı satış fiyatı var, indirimli olarak da 20-25 TL arası bir rakama alınabiliyor. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım