Yves Rocher Hydra Vegetal 2'si 1 Arada Temizleyici Misel Su

Kozmetik sektöründe adını sıkça duymaya başladığımız Micellar Water ( Misel Su ) ürünler son zamanlarda oldukça popüler. Ve markalar da birbiri ardına bu özelliğe sahip ürünleri piyasaya sürüyorlar. Ben de tercihimi daha önce şampuanını ve duş jelini severek kullandığım Yves Rocher markasının 2'si 1 Arada Temizleyici Misel Su'yundan yana kullandım.
 
Misel Sular, yıkama maddelerinin yoğun konsantrasyonunu içeren sıvı çözeltisi olarak tanımlanıyor ve içlerinde suyu çeken hidrofilik faz ile yağı çeken lipofilik faz olmak üzere iki tip molekül bulunuyor. Yani yağ moleküllerini kendisine çekerek önce bu kalıntıları parçalıyor sonra da su bileşeniyle yüzeyin temizlenmesini sağlıyorlar.

Yves Rocher markasının Hydra Vegetal serisindeki 2'si 1 Arada Temizleyici Misel Suyu da '' ikisi bir arada etkisiyle hem makyajı temizleme hem de gözenekleri derinlemesine arındırma özelliklerine sahip. Misel Su ayrıca içeriğinde bulunan Edulis Özsuyu' nun ( Kaz Ayağı Bitkisi ) nemlendirme ve su tutma özelliği ile cildin her katmanının uzun süre nemli kalmasını sağlıyor, cilde canlı, taze ve ışıltılı bir görünüm kazandırıyor. Ferahlatıcı formülü ile cildi canlandırıyor. Yüz ve göz makyajını derinlemesine temizliyor.
Misel Su, dermatolojik ( deri hastalıkları ) ve oftalmolojik ( görme yolları hastalıkları ) kontrol altında test edilmiş olup formülü %99 bitkisel içeriğe sahip ve mineral yağ içermiyor. Ayrıca geri dönüştürülmüş plastikten elde edilen geri dönüşümlü ekolojik ambalaja sahip. 200 ml ebatlı ürünün açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. Misel Su sabah ve akşam yüze, boyuna ve göz çevresine uygulanıyor.
İçeriğinde Mavi Kantaron Çiçeği Suyu, Aloe Vera, Hidrojene Hint Yağı gibi bitkisel içerikler de bulunan Misel Suyun hafif ve hoş parfümlü bir kokusu var ve içerik olarak da çok beğendim. Ben hem cilt hem de makyaj temizliği için kullandım bu ürünü. Ve maalesef ikisinde de beklentimi karşılamadı. Şöyle ki..Normal ve nemsiz ciltlere özel olan Misel Su benim yağlı/karma cildimle uyumlu olmadı. ( NOT: Ambalaj üstünde cilt tipi belirtilmemiş ). Cilt temizliğinde cildi yağdan, kirden arındırsa da yumuşak ve canlı bir görünüm verse de sonrasında cildimde bıraktığı yapış yapış ve yanma hissini sevmedim. Makyaj temizliğinde fondöten, kapatıcı, kalıcı ruj gibi ürünleri temizlemek için 2-3 pamuk parçası kullanmak zorunda kaldım. Buna rağmen yine de kalıntı kaldı gibi. Bunun haricinde suya dayanıklı kalem ve maskara temizliğinde çok zorlanmadan etkisini gösterdi, kalıntı yok denecek kadar iyi temizledi. Fakat makyaj temizliği sonrasında da ben günlük kullandığım yüz temizleyiciyi kullanma gereği duydum o bıraktığı yapış yapış his yüzünden. Yves Rocher sitesinde yaklaşık 50 TL ( indirimli 40 TL civarı ) normal satış fiyatı olan Yves Rocher Hydra Vegetal 2'si 1 Arada Temizleyici Misel Su, kuru ve neme ihtiyacı olan ciltler için beklentiyi karşılayabilir belki ama benim beklentimi karşılamadı ne yazık ki..

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım