Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Botanic Oils Argan Saç Bakım Yağı

Son birkaç senedir hormonal nedenlerden dolayı yaşadığım saç dökülmesi sorunu için hem içten hem de dıştan destek ürünler kullanıyorum. Kullandığım şampuan ve krem gibi saç bakım ürünlerini de saç dökülmesi için olanlardan seçiyorum. Bioblas bu konuda oldukça iddialı markalardan biri olduğu için hem şampuanı hem de saç bakım yağını bu markadan yana kullandım. Hali hazırda şampuanı kullanmaya devam ediyorum ama ben bu yazımda bitirdiğim Botanic Oils Argan Saç Bakım Yağı' ndan bahsedeceğim.
Biota Bitkisel İlaç ve Kozmetik firmasının saç dökülmesine karşı Bitkisel İçerikli ürünler geliştiren Bioblas markasının Botanic Oil ( bitkisel yağ ) serisindeki Argan Bakım Yağı' nın;
* Saç dökülmesini engelleme
* Saça kökten uca direnç kazandırma, parlaklık verme
* Saçı besleme, ağarlaştırmadan yoğun nem kazandırma, onarma
* Saçın elektriklenmesini önleme, pürüzsüz olmasını sağlama, taranmasını kolaylaştırma gibi özellikleri var.
100 ml ebatlı pompalı ambalaja sahip Saç Bakım Yağı, tüm saç tiplerinin kullanımına uygun bir ürün. Ürün avuç içine bir iki damla sıkılarak saçın orta ve uç kısımlarına uygulanıyor ve durulanmıyor. Sağlıklı, güçlü ve dökülmeyen saçlar için sürekli ve düzenli kullanılması öneriliyor

İçeriğinde Argan Yağı ile beraber Ayçiçek Yağı, Duvar Sarmaşığı Özütü, Zeytinyağı gibi içerikler de olan Saç Bakım Yağı' nı 2 ay kadar, her şampuanlama ve durulama sonrası saç diplerim hariç tüm saçıma masaj yaparak uyguladım. Açıklamada birkaç damladan bahsedilmiş ama omuz altı saçlarım için yaklaşık 10 pompada çıkan yağ benim ihtiyacımı karşıladı ( 10 pompada çıkan miktarı yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz). Daha önce kullandığım saç bakım yağları saçımda ağırlık yapıp yağlı bir görünüme yol açıyordu ama bu Bakım Yağı' nda ne ağırlık yapma ne de yağlı görünüme yol açma sorunu oldu. Saçın kolay taranmasını sağlayan ve elektriklenmesini önleyen yağın kokusu harika ve bu koku bir süre saçta etkisini göstermeye devam ediyor. Özellikle saç kurutma makinesi ile kurutunca benim hafif dalgalı saçlarımın dalgasını belirginleştiriyor, kısa süreli de olsa bir hacim veriyor. Ve hepsi bu kadar. En çok merak ettiğim kısım olan saç dökülmesini önleme anlamında, tek ambalaj ürün kullanımı için etki görmedim. Yalnız unutulmaması gereken iki şey var 1.'si hormanal dökülmeler için muhakkak doktora gitmeli ve 2.'si ise hormonal olmayan dökülmelerde etki görmek için bu ürünleri uzun süreli ve düzenli kullanmalı. Piyasa satış fiyatı yaklaşık olarak 20-25 TL olan Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Botanic Oils Argan Saç Bakım Yağı' nı genel olarak beğendim ve kullanmaya devam edeceğim gibi görünüyor..
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım