Inglot AMC Eye / Lip Pencil

Ten makyajını tamamlayıcı aşamalardan biri olan göz makyajında sanırım en çok göz kalemini kullanıyorum. Göz kalemi seçiminde de hassasiyete neden olmaması ve kalıcılık gibi kriterlere önem veriyorum. İşte bu kriterlere uyan bir göz kalemi olan Inglot AMC Eye / Lip Pencil ( Göz / Dudak Kalemi ) deneyimimi paylaşmak istiyorum sizinle.
Inglot AMC Eye / Lip Pencil hem far hem kalem olarak kullanılabilen bir ürün. Krem far olarak kullanmak için yeterli kalınlıkta olan ürün aynı zamanda göz kalemi olarak uygulama için kalemtıraşla ince bir nokta haline getirilebiliyor. Göz kalemi, yüksek pigmentli formülü sayesinde uzun süreli etki ve pürüzsüz bir uygulama sağlıyor, kusursuz bir görünüm veriyor. 
1.8 g ağırlığındaki kalemin 86, 88 ve 89 numaraları var. Bendeki siyah renkli 89 numarası. Kalemin ambalajı üstünde göz ve dudak kalemi olarak lanse edilmiş ama serideki kahverengi olan 86, kestane rengi olan 88 ve siyah olan 89 numarası dudak için uygulamaya çok da uygun tonlar değil bana göre.
Kalemin en güzel özelliklerinden biri alt kısmında çekilerek çıkartılan kendi kalemtıraşı olması. Plastik bıçak kısmını görünce uygulamaya elverişli mi diye düşünmüştüm önce ama deneyince işlevini etkili bir şekilde yaptığını gördüm.
Kalem aynı zamanda asansör sistem tabir edilen çevirerek çıkan uca sahip. Bunun için üst kısımdaki ince tutma yerinden çevirmek gerekiyor.
Göz kaleminin kalem uç kısmı tamamen çevrilerek açıldığında tamamı yaklaşık 4-4.5 cm uzunluğunda. Uygulaması çok kolay, ayrıca uygulama sırasında kadifemsi bir yumuşaklıkla uygulanıyor. Renk yoğunluğu yüksek olan göz kalemi akma, bozulma yapmıyor. Kalıcılığını uzun süre koruyor. Benim gözlerimde kızarıklık, sulanma, kaşınma gibi herhangi bir hassasiyete de yol açmadı. Inglot web sayfasında da satışı olan ürün 60 TL. Firma tarafından gönderilen ürünün kalitesi tartışılmaz ama fiyatı için aynı şeyi yazamayacağım..
yeşimlehertelden