Missha Premium Cica Aloe Soothing Gel

Son yıllarda popülaritesi gitgide artan, kullanım oranı yaygınlaşan ve mineraller, aminoasitler ve vitaminler açısından zengin olan Aloe Vera, kozmetik ürünlerde de hızlı bir şekilde yerini aldı. Ben de dönem dönem farklı markaların Aloe Vera içerikli kozmetik ürünlerini kullanıyorum. Bunlardan sonuncusu da Missha Premium Cica Aloe Vera Yatıştırıcı Jel oldu.
Kore markası olan ve portföyünde cilt bakımı, vücut bakımı, saç bakımı, makyaj, parfüm, aksesuar çeşitliliği bulunan Missha' nın düşük sıcaklıkta jelleştirme teknolojisiyle üretilen bu jeli' nin; Aloe Vera yaprakları içeren %95 Cica Aloe Kompleksi ve Jeju Adası' nda ( Güney Kore ) yetişen Centella Asiatica Ekstresi ( otsu, çok yıllık bir bitki ) içeriğiyle hassas ve kuru ciltleri nemlendirme, hassas cildin ihtiyacı olan bakımı sağlama, cildi serinleterek rahatlatma ve yatıştırma özellikleri bulunuyor.  
Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olan 300 ml.lik oldukça büyük kavanoz ambalaja sahip jöle kıvamındaki şeffaf jel, yüz, vücut ( bacaklar, kollar ve boyun dahil ) ve saç bölgelerinde kullanılabiliyor. Jelin, traş ve epilasyon sonrası, güneşlenme sonrası, makyaj öncesi baz altında kullanım gibi uygulama alanları da var.  
Jelin içeriği oldukça zengin. Ben içerikte Aloe Vera harici Elma Guava Yaprağı Ekstraktı, Su Yosunu Ekstraktı, Deniz Yosunu Ekstraktı, Çöl Kumu Verbena Yaprağı Ekstraktı, Altın Kök Ekstraktı, Dağ Çiçeği Ekstraktı, Yabani Yam Kökü Ekstraktı gibi 14 farklı ekstrakt ile Hyalüronik Asit, Hidrolize Mısır Nişastası, Hidrolize Kolajen, Hidrojene Hint Yağı gibi birçok madde gördüm. İçerikte Paraben, SLS vb kimyasallarla ile ilgili bilgi yok ama farklı kimyasal bileşikler var. Onların da zararlı kimyasallardan olmadığını umuyorum. 
Jöle kıvamlı jel yoğun ve hafif yapılı olduğundan az miktar, ince bir tabaka halinde uygulamak yeterli oluyor, bu anlamda 300 ml.lik bu boy oldukça bereketli diyebilirim. Jeli günlük olarak, göz altı da dahil olmak üzere en çok yüz bölgemde kullandım ben. Jel ilk sürüldüğünde bir yapış yapış izlenim veriyor ama emildikten ve kuruduktan sonra rahatsızlık vermiyor, ağırlık yapmıyor. Benim cildim T bölgesi yağlı/karma bir cilt. Yağlı olan T bölgemde ( alın, burun bölgesi ) hafif bir parlama yaptı ama bu yağlı görünüm anlamında değil. Jelin serinletici etkisi ilk sürüldüğünde kendini gösteriyor ve ciltte kuruyana kadar bu etki devam ediyor. Ambalajı buzdolabında muhafaza ederseniz serinletici etkisinden daha çok yararlanabilirsiniz. Jel uygulandıktan ve kuruduktan sonra cildi nemlendiriyor, yumuşatıyor, daha aydınlık, sağlıklı ve bakımlı gösteriyor. Bu arada jeli ben bacağımda varis kaynaklı ısı değişimi için de kullandım, sıcaklık olan bölgeyi serinletmesi ve rahatlatmasını da sevdim. İçerik olarak beğendiğim, ambalaj boyu olarak bereketli bulduğum, vaatlerindeki etkileri de gözlemlediğim Missha Premium Cica Aloe Soothing Gel' in online alışveriş sitelerinde 65 TL civarı satış fiyatı var, onu da belirteyim unutmadan.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım