New Well Professional Makeup Boom Volume Mascara

Benim gibi kısa ve cılız kirpiklere sahipseniz, kirpiklerinizi uzun ve hacimli göstermek için eminim ki birçok maskara denemişsinizdir. Ben denediğim onlarca maskara içinde şimdiye kadar BU ve BU maskara haricinde '' işte bu '' diyebileceğim bir ürüne denk gelmedim. Aradığım özelliklere sahip maskara denemelerim son olarak da New Well Boom Volume Mascara ile devam etti.
New Well' in bu maskarasının; yoğun ve farklı boyutlardaki kıl fırçasıyla, tüm kirpikleri kökten uca kadar yakalama, kirpikleri kıvırma, hacimli ve dolgun bir görüntü kazandırma, suya dayanıklı yapısı sayesinde tazeleme gerektirmeden tüm gün etkisini devam ettirme özellikleri bulunuyor. 
11 gr ağırlığa sahip maskaranın gri metalik gövde üstüne pembe metalik fırça başlığı ile oldukça dikkat çekici bir ambalaj rengi var.
Yorumlara geçmeden önce, maskaranın uygulanmış halini paylaşmak istiyorum. Soldaki fotoğraf kirpiklerimin doğal hali, sağdaki fotoğraf ise 3 kat New Well Boom Volume Mascara uygulanmış hali.
Maskaranın içindeki sıvı oldukça yoğun olduğundan fırçada da yoğun olarak gözlemledim. O yoğunluk kirpiklere uygularken de fazla ürünün bulaşmasına neden oluyor. O yüzden fırçadaki fazlalığı azaltmak gerekiyor. Fırçanın başlığı küçüklü büyüklü kıllara sahip, kirpikleri kavrama ve tamamına uygulama için güzel bir özellik bu. Bu maskara ancak 3 kat uygulamada benim kirpiklerimde fark yarattı. 3 kat sonunda hacim vaadini hemen hemen yerine getirdi ama kıvırma anlamında çok başarılı olamadı. Maskaranın hacim ve kıvırma haricinde bir özelliği olmadığından uzatma anlamında zaten beklenti içinde olmamak gerekiyor. Yalnız 3 kat sonundaki bu yapış yapış, kirpik diplerine bulaşmış görüntü pek hoşuma gitmedi benim. Suya dayanıklı özelliğinden dolayı gün boyu yapısını koruyor ama temizleme işi normal göz makyajı temizleyiciler ile biraz zahmetli oluyor. Onun için de çift fazlı temizleyiciler biraz daha kolay temizliyor diyebilirim. Markanın kendi web sitesinde 44,95 TL indirimli ( piyasa satış fiyatı 89,90 TL ) satış fiyatı olan maskaranın favorilerimden olmayacağı kesin...

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım