Siveno Yoğun Etki Dudak Koruyucu Lip Balm

Kozmetikte, doğallık ve temiz içerik deyince aklıma ilk gelen markalardan biridir Siveno. 2022 senesi başından beri ürünlerini severek ve güvenerek kullanıyorum. Biz kadınlar için çok hassas bir bölge olan koltuk altı bölgesinde oluşan terlemeye bağlı ter kokusunu gidermede, Kadın, Hindistan Cevizi, Aloe Vera, Sportif, Teen olmak üzere hemen hemen tüm çeşitlerini denemişimdir roll-on olarak. Bunun yanı sıra dudak bakım ürünlerini de sıklıkla kullanıyorum. %100 Doğal Dudak Koruyucu ürününden memnun kalınca bu defa  farklı bir çeşidi olan Yoğun Etki Dudak Koruyucu Lip Balm' ını kullandıım.
Ürünün ambalajında, ''İçeriğindeki doğal bitki yağları ve E Vitamini sayesinde kurumuş dudaklar üzerindeki çatlak görünümü onarır ve yoğun nemlendirme sağlar'' şeklinde bir açıklama yapılmış. Markanın internet sitesinde ise ürün ile ilgili daha geniş bir açıklama bulunuyor. Alttan çevirmeli, çubuk şeklindeki balm, dudakların nemlendirmeye ihtiyaç duyduğu her an uygulanabiliyor. Ürünün, açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var.

Ürünün 9 kalemlik içerik listesi; Zeytinyağı, Balmumu, Hint Yağı, Aynısefa Yağı, Shea Yağı, Hindistan Cevizi Yağı, Çuha Çiçeği Yağı, Yalancı İğde Yağı ve E Vitamini olmak üzere tamamen bitkisel. Bu içeriklerden, Zeytinyağı, Shea Yağı, Hindistan Cevizi Yağı, Çuha Çiçeği Yağı ve Yalancı İğde Yağının yoğun nemlendirme, Balmumunun kıvam arttırma, Hint Yağının parlaklık verme, Aynısefa Yağının onarma, E Vitamininin antioksidan etki gösterme özellikleri var.
Hem bioarge laboratuvarlarında hem de dermatolojik olarak test edilen ürün, Paraben, PEG, Parafin, Boya, Silikon ve Sentetik Koku içermiyor. Yeşil üretim anlayışına uygun olup, %100 geri dönüştürülebilir gıda ambalajı, yer altı sularını ve doğayı kirletmiyor. 

Yerli firmalarımızdan Glohe Grup bünyesindeki Siveno markası, ETKO Doğal Kozmetik (Ekolojik Tarım Kontrol Organizasyonu) standartlarına uygun üretimler yapan, ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmeyen ve Cruelty Free (Hayvanlara zarar vermeyen) sertifikasına sahip bir marka.
Bazı dudak bakım ürünleri mini kavanoz veya teneke kutu içinde, parmak ucuyla uygulama gerektiriyor. Hem kullanım hem de hijyen açısından uygun görmediğim için, ben, çubuk şeklinde, dudağa direkt uygulanan bakım ürünlerini tercih ediyorum. İçinde parfüm olmayan balmın, doğal olarak belli veya baskın bir kokusu da yok. Yumuşak dokulu ürünün sürümü çok kolay. Tek uygulamayla neredeyse günün yarısını kurtarıyor. Dudakta nemli ama parlak olmayan bir görünüm veriyor, beyazlık oluşturmuyor. Uygulandığı an dudağa yoğun bir nem ve yumuşaklık veriyor. 

Bu ürünü şubat ayı başı gibi almıştım. O dönemde, dudağımda kuruluktan dolayı kabuklanmalar oluşmuştu. Kullandığım spf özellikli dudak kremi işe yaramayınca Siveno Yoğun Etki Dudak Koruyucu Lip Balmı almıştım. Balm dudaklarımı 2-3 gün içinde onarmıştı, kabuklanmayı ve kuru görünümü gidermişti. Kuru hava, güneş ve rüzgarın olumsuz etkilerine karşı koruma sağlayan ürün, benim gibi burun tıkanıklığı yaşayıp, ağızdan nefes alma ile oluşan kuruluklara ve çatlamalara karşı da etki gösteriyor. 

Dudak koruyucunun Yoğun Etki haricinde Bal ve Nane & Limon çeşidi de var. Ben, hem Bal hem Yoğun Etki çeşitlerini kullandım. Aldığım dönemde ürünün fiyatı 29,90 TL idi, bir de üstüne indirimi vardı, indirimle 24,90 TL' ye almıştım Trendyol' dan. Ürünün, markanın kendi internet sitesinde fiyatı 139,90 TL şu an (Yazıyı yayınladığım tarih için geçerli fiyattır). 6 ay gibi bir sürede, rakamların bu kadar artış göstermesi karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum. Şimdiye kadar kullandığım dudak bakımı ürünleri içinde en temiz içerikli ve en etkilisi olan Siveno' nun bu çeşidini veya Nane & Limon çeşidini takipteyim, indirimli gördüğüm an tekrar alacağım hatta yedekleyeceğim kesinlikle.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım