Siveno Doğal Roll-on Kadın

Her ne kadar vücudumuzun doğal bir işlevi olsa da terleme ve ter kokusu birçoğunuz gibi benim de kabusum ne yazık ki. Terlemeye ve ter kokusuna estetik operasyonlarla çözüm bulunmuş olsa bile, ben kozmetik ürünlerle geçici olarak idare ediyorum bu sorunu. Bunun için ter kokusu önleme vaadi olan roll-on' ları kullanıyorum. Şimdiye kadar kullandığım roll-on' lar genelde içeriği çok da temiz olmayan ürünlerdi hep. O yüzden son yıllarda üstünde ''doğal'' yazan roll-on' lara karşı bir ilgi oluştu bende. Tabi doğalın da uygununu bulmak, uygunun da etki gösterenini bulmak lazım. Üstünde ''doğal'' yazan ve indirimli görüp aldığım Siveno Doğal Roll-on Kadın, etki, içerik, fiyat olarak beklentimi karşılamış mı bakalım?
Glohe Bitkisel Ürünlerin üreticisi olduğu Siveno markasının, kişisel bakım, ev temizlik, bebek bakım kategorilerinde doğal ürün çeşitliliği bulunuyor. Doğal Roll-on' un etki özellikleri ile ilgili ambalaj üzerinde sadece '' Koltuk altındaki gözenekleri kapatmaz, terlemeyi değil ter kokusunu engeller. Yapışkan his bırakmaz '' şeklinde bir açıklama yapılmış. 

Tabi ürünün özellikleri bu açıklamadan ibaret değil. Bitkisel içerikli, yeşil üretim anlayışına uygun, yer altı sularını ve doğayı kirletmeyen ürünün ambalajında %100 geri dönüştürülebilir gıda ambalajı kullanılmış. Vegan (Hayvansal ürünler içermeyen)  ve Cruelty Free (Hayvanlara zarar vermeyen) sertifikalarına ve de Preallnat (Kötü huylu bakterileri ve mantarı yok eden) patent korumasına sahip, ETKO Doğal Kozmetik (Ekolojik Tarım Kontrol Organizasyonu) standartlarına uygun olan ürün hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Bioarge Laboratuvarında test edilmiş ürün aynı zamanda dermatolojik olarak da test edilmiş. 
Roll-on' un buraya kadar olan tüm özelliklerini beğendim. Bitkisel içerikli ve ambalaj üstünde Triclosan, Boya, Paraben ve Alkol  (İnternet sitelerinde bunlara ek olarak Alüminyum Klorohidrat ve Sentetik Koku da içermediği yazılmış) bulunmadığı belirtilen ürünün içeriğine göz atmasam olmazdı. Su, Potasyum Alum (Doğal bir mineral tuz), Gliserin (Bitkisel kaynaklı), Ksantan Gam (Doğal yollardan elde edilen bir  polisakkarit), Skualen (Zeytinyağından elde edilmiş), Sodyum Karbonat (İnorganik bileşik), Glukonik Asit (Organik bir bileşik), Çin Tarçını Özü, Tokoferol (E Vitamini), Parfüm, Linalol ve Limonen içerikli ürünün bileşenleri doğal veya bitkisel kaynaklardan elde edilmiş. 

50 ml ebatlı, yuvarlak bilye başlıklı ürün kullanmadan önce çalkalanıp kuru ve temiz koltuk altına uygulanıyor. Ürünün koltuk altında bıraktığı hafif ıslaklık kuruyunca kıyafet giyilebiliyor. Roll-on doğal bileşen içeriği nedeniyle kullanmaya başladıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. 
Siveno Doğal Roll-on serisinde Kadın harici, Erkek, Sportif, Teen Pink (Genç Pembe), Teen Blue (Genç Mavi), Hindistan Cevizi ve Aloe Vera çeşitleri de var. Bu son iki çeşidi henüz kozmetik mağazasında göremedim, belki kısa zamanda gelir ve onları da alıp kullanmak isterim açıkçası, özellikle Hindistan Cevizi olanı. Ben bu seriden Kadın harici, Sportif ve Teen Pink çeşitlerini de kullandım. İçerik olarak bu üçü tamamen bire bir aynı bileşenlerden oluşuyor, sadece Teen Pink' in içinde Linalol ve Limonen yok. İçerikler aynı olsa da koku olarak farklılıklar var aralarında tabi. Mesela Teen Pink' in kokusu çok bana göre değil. Kadın ve Sportif, hafif tatlı kokuları ile daha bana hitap ediyor. 

İçerik olarak şimdiye kadar kullandıklarım içinde en temiz ve en güven verici ürün Siveno Doğal serisi oldu sanırım. İçerikle beraber, gözenekleri kapatmaması ve yapışkan his bırakmaması da artısı. Ürünün etki süresi belirtilmemiş olsa da sabah sürdüğüm roll-on' un gece yatana kadar etkisini sürdürdüğünü, terlemeyi değil ter kokusunu engellediğini yazabilirim. Ertesi gün sabah yenileme istiyor tabi. 3 ay önce Rossmann' da 45 TL olan ürünün şimdi 55 TL olmasını saymazsak ( ki ben son fiyat üstünden indirimli 38.50 TL' ye aldım) temiz koltuk altına uygulandığında, ürünün kısa süreli kurumasını beklemekten başka bir eksisi yok bana göre. Doğal bir ürüne göre indirimli bulunca alınabilecek en etkili ürünlerden biri bence Siveno Doğal Roll-on.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım