Fahhar.com Midi Trençkot Alışverişim

Son iki senedir hayatımızda değişen pek çok şey gibi alışveriş alışkanlıklarımız da değişti. Artık gıdadan kozmetiğe, giyimden ev eşyasına kadar pek çok şeyi mağaza market dolaşmadan, saatler harcamadan internetten yapar olduk. Ne yalan söyleyeyim, ev konforunda, oturduğum yerden, internette güvenilir ticaret sitelerinden alışveriş yapmaya iyice alıştım ben. Bilhassa giyim alışverişinde, butik tarzda çalışan mağazaları sıklıkla araştırıyorum, inceliyorum, tüketici yorumlarını okuyorum. Böyle bir alışverişi son olarak, instagram hesaplarını uzun zamandır takip ettiğim Fahhar.com' dan yaptım ben.
2017 senesinde, 2 genç kadın girişimci tarafından İstanbul' da kurulan Fahhar' da, özel tasarım kadın giyim kategorilerinde, elbiseden üst giyime, alt giyimden dış giyime, abiyeden tesettür giyime, aksesuardan ayakkabıya, her kesime hitap eden çok fazla ürün çeşitliliği bulunuyor. İnternet siteleri üzerinden de satış yapan Fahhar' ın Ümraniye ilçesinde bir de satış mağazası var. Yani hem internet ortamından hem de mağazalarından alışveriş yapma imkanı sunuyor müşterilerine Fahhar. Aslında Ümraniye mağazaları da bana 1 vesait kadar yakın olsa da ben yine de tercihimi internet sitelerinden alışveriş yaparak kullandım. 
Açıkçası aklımda kışlık birkaç parça bir şey almak vardı fakat Kadın Trençkot modellerini görünce kış için değil de bahar mevsimi için böyle bir dış giyim kıyafete ihtiyacım olduğunu fark ettim. Bu kategoride klasikten spora, her tarza uyum sağlayan, mevsim geçişlerinde rahatlıkla kullanılabilecek o kadar güzel trençkot modelleri var ki. Her gardıropta bulunması gereken ve modası hiç geçmeyen trençkotlar, her tür kıyafetle de uyum içinde kombinlenebiliyor üstelik. İster kot ister kumaş pantolonla isterseniz etek ve elbiseyle.. Tercih size kalmış tabi. Uzun uzun modelleri inceledikten sonra seçimimi Camel Midi Trençkottan yana kullandım ben. 
Ekru, mint ve camel rengi seçenekleri olan midi trençkot modelinin 1 (36-38) ve 2 (40-42) beden seçenekleri var. Ben normalde 40 beden giyiyorum fakat üstümde tam olmasını istediğim için 1 bedenini aldım. Pamuktan üretilmiş dokuma kumaştan yapılan trençkot su itici özelliğe sahip. Omuzları apoletli ve düğmeli olan trençkotun manşetleri ise ayarlanabilir şeritli. Çıkartılabilir bel kuşağı ve önde 2 adet cebi olan trençkotun arka kısmında bir de rahat kullanım imkanı veren tek yırtmacı bulunuyor. Bazı trençkotlarda olmayan astar detayının bu trençkotta olmasını da ayrı sevdim ben. Trençkotun yaka ve kol detaylarındaki düğmeler ile kuşaktaki tokanın birbirine uyumlu olması sizin de gözünüzden kaçmadı değil mi?

Sipariş ettiğim Midi Trençkotun kumaş kalitesi beklediğimden çok daha iyi çıktı. Gerçekten tam da mevsim geçişlerinde kullanılabilecek bir kumaşı var, ne ince ne kalın. Beden konusunda tereddüt etmiştim ama 1 beden tam oldu bana. Ben bu tür ürünlerde dikiş kalitesine de çok dikkat ederim, potluk var mı? Dikişler eğrelti duruyor mu? Bu konudaki işçiliği de beğendim. 
Her ne kadar sosyal medya hesaplarını takip ediyor olsam da internet sitelerinden ilk kez alışveriş yaptığım için aklımda bir takım soru işaretleri vardı. Güvenli bir site mi, kargo zamanında gelir mi, gelen ürün sipariş ettiğim ürün mü, ürün kalitesi nasıl? gibi.. Öncelikle tüm bu soruların yersiz olduğunu gördüğümü yazayım. Sitede sipariş verdiğim anda cep telefonuma siparişimin ödemesinin onaylanması, hazırlanması ve kargoya verilmesi ile ilgili düzenli bilgilendirildim. Bu aşamaları site üzerinden hesabımdaki siparişlerim kısmından da takip ettim ayrıca. Ödemeyi kredi kartı/banka kartı, EFT ya da kapıda ödeme seçeneklerinden birini seçerek yapabiliyorsunuz bu arada. Verdiğim siparişin 2 gün sonra bana ulaşması, gelen ürünün alelade bir kargo poşetinde değil de kendi özel ambalajlarında gelmesi, Fahhar' ın müşterilerine verdiği özenin bir parçası bence. Unutmadan ürünün iadesi söz konusu ise, sipariş elinize ulaştığı andan itibaren 7 gün içerisinde geri göndererek iade edebiliyor ya da değişim yapabiliyorsunuz. Fahhar.com' dan yaptığım ilk alışveriş deneyimi idi ama son olacağını sanmıyorum çünkü aklımda kalan bir iki parça birşey var, en kısa sürede onlara da bakacağım.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım