Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi

Neutrogena' nın benim gibi sivilcelenmeye yatkın ciltler için 2020 senesi başlarında piyasaya sürdüğü ve 4 farklı bakım ürününden oluşan Zerdeçallı Soothing Clear serisinden daha önce, Yüz Temizleme Köpüğünü, Yüz Bakım Spreyini, Micellar Makyaj Temizleme Jelini kullanmıştım. Seriden son olarak da Yağsız Yüz Nemlendiricisini kullanıp bitirdim.
Zengin antioksidan içeriği ve yatıştırıcı özelliği ile bilinen Zerdeçal içerikli nemlendiricinin, ''Sivilcelenmeye yatkın ciltleri anında nemlendirme, stresli cildi yatıştırma, cildin nemini geri kazanmasına yardımcı olma, sağlıklı bir görünüm için cildi besleme ve rahatlatma'' özellikleri bulunuyor. Nemini kaybetmiş, karma veya sivilcelenmeye yatkın hassas ciltler için uygun olan nemlendiricinin yağsız olduğu, leke ve yapışkan his bırakmadığı, gözenekleri tıkamadığı da belirtilmiş açıklamasında.

75 ml ebatlı plastik tüp ambalajda bulunan nemlendirici parmak ucuna bir miktar sıkılıp, göz çevresi hariç temizlenmiş yüze uygulanıyor. Mineral Yağ ve Sülfat içermediği belirtilen nemlendiricinin içeriğinde, Zerdeçal ve Mısır Nişastası haricinde bitkisel kaynaklı bir bileşen göremedim ben. Bunların dışında kalan kısım, alkol, kimyasal bileşen, asit ve parfüm gibi karma yapılardan oluşuyor. İçerik zaten böyle karışıkken bir de C13-14 Isoparaffin diye belirtilen petrol ürününü görmek hiç hoşuma gitmedi benim. 
Bu nemlendiriciyi yaklaşık 4 ay kadar kullandım. Hafif fakat yoğun bir yapısı olduğundan mercimek tanesinden birazcık büyük bir parça, göz çevresi hariç tüm yüz ve boyun bölgeme uygulamaya yetti benim için. Bu arada ürünü sadece sabah olmak üzere günde 1 kez kullandığımı da belirteyim. Nemlendirici hafif olduğundan kolay dağılıyor ve jel dokusu sayesinde hızlı emiliyor. Benim cildim karma/yağlı olmasına rağmen emildikten sonra yağlı ve parlak bir görünüm bırakmadı, ağırlık yapmadı yüzümde. 
Nemlendiriciyi günlük uygulamada, cildi nemlendirme ve yumuşak bırakma açısından etkili buldum. Haftada bir kez yüzüm için uyguladığım ipek kese ve kil maskesi sonrası cildimde oluşan gerginliği yatıştırmada, cildimi rahatlatmada ve nemlendirmede performansını özellikle sevdim. Seriyi kullananların yakından tanıyacağı, kendine has, ferah zerdeçal kokusu bu nemlendiricide de kendini hissettiriyor ama daha az ve hafif olarak. Koku hassasiyetim yoğun olmadığından diğer ürünler gibi bu nemlendiricinin de kokusu rahatsız etmedi beni. Serideki ürünlerden Yüz Bakım Spreyini ve Makyaj Temizleme Jelini sevmemiştim ve her iki ürünü de ilk çeyrekte kullanmayı bırakmıştım fakat Yüz Temizleme Köpüğü ile beraber Yüz Nemlendiricisini de beğendim. Yüzüm nemlendiricilerle genellikle pek anlaşamaz ancak bu yağsız yüz nemlendiricisi bir istisna oldu sanırım. Ürünün içeriğinin karma olması pek hoşuma gitmedi. Ama hem yüzümde rahatsızlık yaratmaması hem de vaatlerini benim cildim açısından yerine getirmesi açısından tekrar almayı düşünebileceğim bir ürün oldu nemlendirici. Son olarak, değerlendirmek isteyenler için, bana tanıtım gönderisi olarak gelen Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisinin raf fiyatı kozmetik mağazalarında 50 TL civarı. İndirimde görünce şans verilebilir bence.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım