Neutrogena Soothing Clear Yüz Bakım Spreyi

Neutrogena' nın 2020 senesinde adından çokça söz ettiren ve sivilcelenmeye yatkın ciltler için geliştirilen Zerdeçallı Soothing Clear serisinden ilk kullandığım ürün Yüz Temizleme Köpüğü olmuştu. Cilt yapıma ve cilt ihtiyaçlarıma uygun olan ürün beklentilerimi hemen hemen karşılamıştı ve oldukça da beğenmiştim. Yüz Temizleme Köpüğü ile beraber aynı zamanda kullanmaya başladığım serinin bir diğer ürünü de Yüz Bakım Spreyi olmuştu.
Zengin antioksidan içeriği ve yatıştırıcı özelliği ile bilinen zerdeçal içeren Yüz Bakım Spreyi' nin ''  Sivilcelenmeye yatkın stresli cildi yatıştırma ve ferahlatma '' özellikleri bulunuyor. Nemini kaybetmiş, karma veya sivilcelenmeye yatkın hassas ciltler için uygun olan Bakım Spreyi yağsız ve yapışkan bir his bırakmıyor. Gözenekleri tıkamayan Sprey Mineral Yağ, Silikon ve Sülfat içermiyor. 
Göz doktoru tarafından test edilmiş olan 125 ml ebatlı püskürtme başlığa sahip sprey, gözler ve ağız kapalı olacak şekilde yüze sıkılıyor. Sprey gün boyunca cildin ihtiyaç duyduğu her an kullanılabiliyor. 

İçeriğe göz atacak olursak; ne yazık ki içerikte Zerdeçal Özü hariç kalan kısım Glycereth-26, Panthenol, Polysorbate 20, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate ve cl 15985 gibi kimyasal bileşenler, alkol, asit ve boyadan oluşuyor.
Neutrogena' nın bu serisinden ürün kullananların bileceği üzere bu bakım spreyinin de ferah bir kokusu var. Ürünün sprey başlıktan çıkışı oldukça rahat. Kullanımda dikkat edilmesi gereken şey ise yüze püskürtme yapılacağı zaman ürünün göz ve ağız çevresi ile temas etmemesi. Sprey her ne kadar göz doktoru tarafından test edilmiş olsa da teması durumunda bol su ile durulanması gerekiyor. Spreyi ilk başlarda sabah yüz temizliğinden sonra bu şekilde uyguladım fakat uygulamayı elverişsiz bulduğum için pamuğa sıktığım ürünle cildime uyguladım ben. Açıkçası ilk çeyreği bitene kadar zar zor kullandım çünkü cilt yapımla uyumlu olmasına rağmen karma/yağlı cildime ağırlık ve parlama yaptı, '' yağsız ve yapışkan his bırakmaz '' olarak açıklanmış ama cildimde rahatsızlık hissettim. Bu yüzden cildimde en fazla 1-2 saat tutabildim, sonrasında yüzümü yıkama gereği duydum hep ve ilk çeyrekten sonra da kullanımını bıraktım. İçerik olarak da çok güven veren, temiz olarak nitelendirebileceğim bir kozmetik ürünü değil ne yazık ki. Sprey ile ilgili yazabileceğim tek olumlu özellik, cildi ferahlatıp yumuşatması idi. Kozmetik mağazalarında 50 TL satış fiyatı olan Neutrogena Soothing Clear Yüz Bakım Spreyi, sırf cildimi yumuşatıyor diye de kullanmaya devam edemedim maalesef.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım