Neutrogena Soothing Clear Yüz Temizleme Köpüğü

Neutrogena' nın 2020 senesi başlarında çıkardığı ve sivilcelenmeye yatkın ciltler için geliştirilen Zerdeçallı Soothing Clear serisi çok ses getirmişti. Yüz Temizleme Köpüğü, Makyaj Temizleme Jeli, Yüz Bakım Spreyi ve Yağsız Yüz Nemlendiricisi' nden oluşan 4 ürünlük seriden ilk kullanıp bitirdiğim Yüz Temizleme Köpüğü oldu.
Yüz Temizleme Köpüğü' nün, '' Sivilcelenmeye yatkın stresli cildi yatıştırarak nazikçe temizleme, gözenekleri tıkayan kiri, yağı ve makyajı etkili bir şekilde çıkarma, cildi soymadan temizlerken yumuşacık ve sağlıklı bir cilt görünüm sağlama '' özellikleri var. Yağsız formüllü Köpük, cildi tamamen temizlerken kalıntı bırakmıyor, gözenekleri tıkamıyor ve de mineral yağ içermiyor ayrıca. 
Nemini kaybetmiş, karma veya sivilcelenmeye yatkın hassas ciltler için uygun olan 150 ml ebatlı, pompa başlıklı ambalaja sahip ürün, ele sıkılıp ıslak yüze nazikçe masaj yaparak uygulanıyor, ardından yüz durulanıyor. Köpük günde iki defaya kadar kullanılabiliyor. 

Yüz Temizleme Köpüğü' nün, Zerdeçal Özü ve Sitrik Asit haricinde kalan içerik kısmı, başta SLS olmak üzere kimyasal bileşenler içeriyor. 
Yüz Temizleme Köpüğünü yaklaşık bir buçuk ay kadar sabah ve akşam olmak üzere kullandım ben. Ürünün başlık deliği oldukça geniş. Normalde tek pompalama hareketi ile gelen ürün miktarı yeterli olsa da ben 2 pompalama ile gelen köpükle daha verimli bir temizleme yaptım. Köpüğün uygulanması kadar temizlenmesi de pratik ve zahmetsiz. Ferah zerdeçal kokusu uygulama yaparken cildi rahatlatıyor. Karma/yağlı cildimi kirden, yağdan arındıran ürünün temizleme performansını oldukça etkili buldum. Kullandığım süre içinde sivilce problemimi kontrol altına alıp, sivilcelenmeyi minimuma indiren Yüz Temizleme Köpüğü' nü içerik kısmı hariç sevdim ben. Kozmetik mağazalarında ve internet alışveriş sitelerinde indirimli 25-30 TL arası satış fiyatı olan Neutrogena Soothing Clear Yüz Temizleme Köpüğü' nün içerik kısmında iyileştirme yapılırsa uzun süreli kullanacağım bir ürün olurdu sanırım.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım