HighGenic Buzdolabı Temizleyici

Genel ev temizliğinde, her yüzeye uygun geniş ürün çeşitliliğiyle tüketicilerinin beğenisini kazanmış olan HighGenic markasının birçok temizlik ürününü uzun zamandır ve sıklıkla kullanıyorum ben de. Sirkelim Sirkeli Temizleyici, Silikonlu TemizleyiciÜtüleme SihirbazıKöpük Fırın / Ocak / Mangal / Aspiratör TemizleyiciDuşakabin Ve Banyo TemizleyiciFırçalı Leke Çıkarıcı, Aktif Köpük Serisi temizlik ürünlerinden sonra son olarak da Buzdolabı Temizleyicisini kullandım.
Hindistan Cevizi Özleri içeren Buzdolabı Temizleyicinin, '' Buzdolabı, derin dondurucu, mutfak tezgahları, kesme tahtaları gibi gıdaların bulunduğu ve temas ettiği her yerde hijyenik ve doğal temizlik sağlarken hafif buzlanmayı çözme '' özelliği de bulunuyor. 

350 ml ebatlı Temizleyicinin '' spray '' ve '' stream '' olmak üzere 2 farklı püskürtme mekanizması var. Yüzeye direkt uygulanan ürün, kirli yüzeylerde birkaç dakika bekletilerek de kullanılabiliyor. Püskürtme işleminden sonra yüzey silinip temizleniyor.
Çabuk kuruyan, durulama gerektirmeyen ve iz bırakmayan Temizleyicinin en beğendiğim özelliklerinden birisi, boya ve petrol türevi maddeler içermemesi oldu. Temizleyiciyi buzdolabı, dondurucu ve mutfak tezgahı gibi yüzeylerde kullandım. Temizlik kısmını başarıyla gerçekleştiren Temizleyici, uygulandığı yüzeye turunçgillerin kabuk kokusunu andıran ferah bir koku da bırakıyor. HighGenic' in şimdiye kadar kullandığım temizleyici ürünlerinde olduğu gibi Buzdolabı Temizleyicisinin performansından da memnun kaldım ben. Ulusal ve yerel zincir marketlerle, internet alışveriş sitelerinde 10-15 TL arası ortalama fiyatla satılan Buzdolabı Temizleyici tekrar alınıp kullanılacaklar listeme eklendi benim.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım