Siveno Doğal Roll-on Aloe Vera

Ter kokusunu önleme adına, bundan birkaç sene öncesine kadar bilindik, popüler markaların, içerikleri pek de masum olmayan koltuk altı ürünlerini kullanıyordum. Kozmetik bakım ürünlerinin içeriği ile ilgili bilinçlenmeye başlayınca, daha doğal ürünler arayışında olduğum bir dönem tanıştım Siveno ürünleriyle. Ve son bir senedir de sadece bu markanın doğal roll-on' larını kullanıyorum. Kadın, Sportif, Teen Pink, Teen Blue, Hindistan Cevizi çeşitlerinden sonra bu sefer de Aloe Vera çeşidini kullandım bu markanın.

Glohe Bitkisel Ürünler' in üretici firması olduğu Siveno' nun, Aloe Vera Doğal Roll-on' unun özellikleri, etkileri ile ilgili ambalaj üzerinde belirtilen herhangi bir açıklaması yok. Daha önce kullandığım roll-on' larına dayanarak, bu ürünün koltuk altındaki gözenekleri kapatmadan ve terlemeye engel olmadan ter kokusunu etkisiz hale getirme özellikleri olduğunu yazabilirim. 
Roll-on, çalkalanarak kuru ve temiz koltuk altına uygulanıyor ve tamamen kuruduktan sonra kıyafet giyiliyor. Ürünün, kullanmaya başladıktan sonra 6 ay tüketim süresi var.

Triclosan, Boya, Paraben ve Alkol içermeyen ürünün 16 kalemlik içerik listesinde, Potasyum Alum (Mineral Tuz), Bitkisel Gliserin, Aloe Vera Yaprak Suyu Tozu, Ksantan Sakızı, Sukulen, Çin Tarçını Özü, E Vitamini gibi bileşenler dışında kalan kısmın çoğu doğal kaynaklardan elde edilmiş.

Bioarge Laboratuvarında test edilen ve ayrıca dermatolojik olarak da test edilmiş olan, 50 ml ebatlı, bilye şeklinde dönen bir başlığa sahip ürün, ETKO Cosmos Natural standartlarına uygun ve Vegan özellikli. Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka aynı zamanda Cruelty Free sertifikasına sahip. Yer altı sularını ve doğayı kirletmeyen ürünün ambalajı %100 geri dönüştürülebilir özellikli. 
Ferahlatıcı bir kokuya sahip roll-on, terlemeyi değil ter kokusunu engelliyor, koltuk altını yapış yapış yapmıyor ve kıyafetlerde leke bırakmıyor, benim için gün içinde yenilemeyi gerektirmiyor, içerik olarak da bana güven veriyor. Siveno Doğal Roll-on Aloe Vera' yı temmuz ayında Watsons kozmetik mağazasından 70 TL' ye almıştım. Normalde bu ürünü indirimli dönemlerde alırdım fakat bu sefer indirim bekleyemedim. Kozmetik mağazalarında da 80-100 TL arası bir satış fiyatı bulunuyor. (Yazıyı yayınladığım tarih için geçerli.) Doğal ürünlerin, kimyasal bileşen içeren bakım ürünlerine nazaran fiyatının biraz daha yüksek olduğu kesin. Onun için en iyisi, indirimli zamanlarda yedekli almak olacaktır.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım