Yeşimle Her Telden 8 Yaşında

2023 senesinin ilk gününden herkese merhabalar. Yılın ilk gününün, yeni bir yılın başlangıcı olmasının yanında, benim için ayrı bir önemi var. O da, bundan tam 7 yıl önce, 2015 senesi ocak ayının ilk günü açtığım yesimlehertelden.blogspot.com blog sayfamın ve blog yazarlığımın bugün 8. yılına giriyor oluşum. 

2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 ve 2022 seneleri boyunca, özgün, istikrarlı, düzenli bir şekilde yayınladığım 1100' e yakın yazı, toplamda 4.100.000' e yakın izlenme sayısı gibi rakamsal değerler bir yana, blog sayfamı açtığım yıllarda bu mecra vasıtası ile blog yazarları ile tanışmam, bu yazarlardan birçoğu ile birçok etkinlikte beraber olmam, bir kısmı ile bugüne değin süren arkadaşlığım, lansmanlara, tanıtımlara, organizasyonlara, etkinliklere davet edilmem, popüler firmalarla ve markalarla işbirlikleri yapmam gibi artıları da benim için bir başka kazanç oldu. Blog sayfamda yazmamın, manevi haz ve tatmin boyutu ile deşarj olma ve kafa meşguliyeti gibi güzelliği var bir de tabi.

Ben, yine buralarda olacağım, blog sayfamda yazmaya devam edeceğim. Yeşimle Her Telden Blog sayfamdaki 7 senelik bu yolculuğumda benimle olan herkese çok teşekkür ediyorum ve geleneksel olarak hep yazdığım gibi, ''Hayata, yaşama dair ne varsa'' yazıp paylaşmaya devam diyorum.

Beni sosyal medya hesaplarımdan da takip etmek isterseniz;

Sevgilerimle
Yeşimle Her Telden