Siveno Doğal Roll-on Hindistan Cevizi

Yüz bakımımda kullandığım cilt bakım ürünlerinde, içinde sert kimyasal olmayan bakım ürünlerini tolere edebiliyorken, konu koltuk altı bölgesi bakımı olunca işler değişiyor. Ter kokusunu önlemeye yardımcı ürünlerde seçici davranıyor, içeriği doğal bileşenlerden oluşan ürünler kullanıyorum. Son 1 senedir de sadece Siveno markasının ürünlerini alıyorum artık. 
Glohe Bitkisel Ürünler tarafından Türkiye' de üretilen Siveno markasının Hindistan Cevizi Roll-on' unun, ''İçeriğindeki Hindistan Cevizi ile cildi besleme, koltuk altındaki gözenekleri kapatmadan ve terlemeye engel olmadan kötü kokulara neden olan bakterileri etkisiz hale getirme'' özellikleri bulunuyor. 

Ürün kullanmadan önce çalkalanarak kuru ve temiz koltuk altına uygulanıyor ve roll-on tamamen kuruduktan sonra kıyafet giyiliyor. Ürünün, kullanmaya başladıktan sonra 6 ay tüketim süresi var.
Bioarge Laboratuvarında test edilen ve ayrıca dermatolojik olarak da test edilmiş olan, 50 ml ebatlı, bilye şeklinde dönen bir başlığa sahip ürün, ETKO Cosmos Natural standartlarına uygun ve Vegan özellikli. Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka aynı zamanda Cruelty Free sertifikasına sahip. Yer altı sularını ve doğayı kirletmeyen ürünün ambalajı %100 geri dönüştürülebilir özellikli. 
ETKO Cosmos Natural: Ekolojik Tarım Kontrol Organizasyonu Organik Kozmetik Standardı
Vegan: Hayvansal ürünler içermeyen
Cruelty Free: Hayvanlara zarar vermeyen

Ambalaj üstünde Triclosan, Boya, Paraben ve Alkol içermediği belirtilen ürünün 11 kalemlik içerik listesinde, bitkisel olarak Hindistan Cevizi Yağı ve Çin Tarçını Özü bulunuyor. Bunların dışında kalan kısım: Su, Potasyum Alum, Gliserin, Ksantan Gam, Skualen, Sodyum Karbonat, Glukonik Asit, Tokoferol (E Vitamini) ve doğal kaynaklardan elde edilen Parfüm içeriyor. Bu içeriklerin bir kısmı ile ilgili markanın ürüne ait sayfasında açıklama var, merak ettiklerinizi oradan inceleyebilirsiniz.
Siveno Doğal Roll-on serisinde Hindistan Cevizi harici, Kadın, Erkek, Sportif, Teen Pink, Teen Blue ve Aloe Vera çeşitleri de var. Ben daha önce Kadın, Sportif ve Teen Pink çeşitlerini de kullanmıştım. Teen Pink' in kokusunu pek beğenmedim ama Kadın ve Sportif, hafif tatlı kokuları ile bana hitap ediyor. Hindistan Cevizi çeşidinde, Hindistan Cevizi kokusundan ziyade hafif tatlı bir koku ön planda olsa da ben bu çeşidinin kokusunu da beğendim. Vaatlerindeki gibi terlemeyi değil ter kokusunu engelliyor. Gün içinde terliyor olsam da gün sonunda kıyafetimde asla ter kokusu hissedilmiyor. Sabah uyguladığımda bir sonraki günün sabahına kadar yenileme gerektirmiyor. Bunun yanında gözenekleri kapatmaması, koltuk altını yapış yapış yapmaması ve kıyafetlerde leke bırakmaması da beğendiğim özelliklerinden oldu. Siveno Doğal Roll-on serisi, içerik olarak da şimdiye kadar kullandıklarım içinde en temiz ve güvenilir olanı diyebilirim. 

Siveno Doğal Roll-on Hindistan Cevizini, haziran ayı sonunda Watsons mağazasından, piyasa fiyatı 69.95 TL' den indirimli olarak 41.95 TL' ye almıştım. Yazıyı yayınladığım an itibariyle fiyatı 79,95 TL olmuş aynı mağazada. 3 ay içinde 10 TL' lik artış olmuş yani. Fiyatların, kısa süreler içinde sürekli artış göstermesine hayret ediyorum. O nedenle, özellikle ihtiyaç olan bakım ürünlerini, kozmetik mağazalarından fiyat karşılaştırması yapıp, indirimli fiyatlarla almak en mantıklısı diyorum.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya
Hesaplarım