Bade Natural Gül Yağı Rahatlatıcı Balm

Eczacı Sinem Kapar Şahindere' nin kurucusu olduğu ve 2016 senesinden beri kozmetik sektöründe faaliyet gösteren Bade Natural markasının ürünlerini son 3 senedir sıklıkla kullanıyorum ve ürünlerini de yakından takip ediyorum. Ar-Ge çalışmalarıyla kendini geliştiren ve koleksiyonuna yeni ürünler ekleyen markanın, 2021 senesi sonlarına doğru çıkardığı Türk Gülü Serisinden Gül Yağı Antioksidan Yüz Serumundan sonra aynı seriden Gül Yağı Rahatlatıcı Balmı kullandım son olarak. 
Isparta bölgesine özgü olan, %100 doğal ''Rosa Damascena'' gülleriyle özel olarak formüle edilmiş, nemlendirici ve besleyici etkili Gül Yağı Rahatlatıcı Yüz Balmı, nem kaybı, cansız cilt görünümü ve kuruluk gibi birçok cilt problemine karşı tek bir çözüm sunuyor. Balmın, ''Cildi rahatlatma, yoğun besleyici bakım yaparak cildin ışıltısını geri kazandırma, gözenekleri tıkamadan cildi nemlendirme, cildi çevresel etkilere karşı koruma, cilt bariyerinin yenilenmesine ve güçlenmesine destek olma, cildin nem tutma kapasitesini artırarak cildin daha genç, tazelenmiş ve pürüzsüz bir görünüm kazanmasına yardımcı olma, ince kırışıklıkların oluşumunu engelleyip cildi sıkılaştırma, cildin aydınlık ve canlı bir görüntü kazanmasına destek olma'' özellikleri bulunuyor. 

50 ml ebatlı cam kavanozda bulunan balm, temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine masaj yaparak uygulanıyor ve cilt tarafından emilene kadar bekleniyor. 
%100 doğal hammaddelerle ve %100 saf uçucu yağlar ile formüle edilmiş Bade Natural ürünleri hem doğa dostu hem hayvanlar üzerinde test edilmiyor hem de Paraben, Sülfat, SLES, SLS, Sentetik Koku, Sentetik Boya ve Koruyucu içermiyor. Bu ürünün içeriğinde, Jojoba Tohum Yağı, Tatlı Badem Yağı, Buğday Tohumu Yağı, Çuha Çiçeği Yağı, E Vitamini, Kuşburnu Tohum Yağı ve Isparta Gülü Yağı var. İçerikte bu doğal yağlardan farklı olarak bir de Candelilla Çalısının yapraklarından elde edilen bir mum olan Candelilla Cera da bulunuyor.
Bana kayısı marmeladını hatırlatan rengi ve kıvamı ile balmda, çok silik bir gül kokusunun yanında, doğal yağların aromatik kokularını daha baskın hissettim ben. Bu balmın yapısı, daha önce kullandığım, vazelin kıvamlı Kuşburnu Çekirdeği Yağı Balmı ve Çay Ağacı Yağı Balmından farklı olarak ince ve akışkan formda. Karma/yağlı cilt tipime göre yorum yapacak olursam; Yoğun yapısından dolayı nohut tanesi büyüklüğünde bir miktar yüz ve boyun bölgeme uygulamada yeterli oldu. Cilt tipim zaten yağlı ve alın bölgemde parlama mevcutken, yoğun yağlı yapısından dolayı hem cildimde emilmedi hem de ek olarak cildimi daha yağlı ve parlak gösterdi. Bu yüzden gündüz yerine gece kullandım ben. Bu şekilde 5 aya yakın bir süre kullandım bu balmı. Balm, cilde uygulandığı anda yoğun bir nemlendirme veriyor ve cildi yumuşacık yapıyor. Doğal yağlardan oluşan içeriği nedeniyle cildi etkili bir şekilde besliyor. İnce çizgilerde dolgu yaparak çizgi görünümünü hafifletiyor. Buraya kadar bahsettiğim etkileri vaatlerini karşılıyor olsa da yağlı, karma ve normal ciltlerden ziyade, kuru ve aşırı kuru ciltlerin daha çok seveceğini düşünüyorum bu ürünü. Markanın internet sitesinde 399.90 TL satış fiyatı olan Gül Yağı Rahatlatıcı Balm, yazıyı yayınladığım tarihte indirimli olarak 279,95 TL satışta, bunu da belirtmek istedim.


Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım