Bade Natural Çay Ağacı Yağı Balmı

Doğal içerikli Bade Natural markasını ne kadar çok sevdiğimi hem blog yazımdaki yayınlarımda hem de sosyal medya hesaplarımda sıklıkla dile getiriyorum. Kuşburnu Leke Karşıtı Günlük Nemlendirici BalmKırışıklık Karşıtı ve Besleyici Göz Çevresi Bakım SerumuCilt Sıkılaştırıcı Serum, Gül Suyu Buhar Distilasyonu kullandığım cilt bakım ürünlerinden birkaçı sadece. Cilt yapıma ve ihtiyacına yönelik olarak kullanıp bitirdiğim son bakım ürünü de Çay Ağacı Yağı Balmı oldu. 
Akneye eğilimli ciltler için formüle edilmiş ve sadece doğal yağ içeren günlük nemlendirici balmın genel özelliği, gözenekleri sıkılaştırması ve ciltteki sebumu dengelemesi. Bunun haricinde; cilde gerekli nemi sağlama, daha dengeli bir cilt sağlamaya yardımcı olma, cildi yumuşatma, leke karşıtı ve kırışıklık karşıtı bakım yapma gibi özellikleri de bulunuyor Çay Ağacı Yağı Balmın.

50 ml.lik cam kavanozda bulunan balm; Jojoba Yağı, Fındık Yağı, Aspir Yağı, Hindistan Cevizi Yağı, Shea Yağı, Yabani İğde Yağı, Kuşburnu Çekirdeği Yağı, Çay Ağacı Yağı, Lavanta Yağı, Defne Yağı, Günlük Yağı, Karanfil Yağı ve Ardıç Yağı olmak üzere 13 farklı doğal yağ içeriyor yani tamamen doğal bir balm. Hem gündüz hem gece kullanımına uygun olan Balm, temiz yüz ve boyun bölgesine yeteri miktarda masaj yaparak uygulanıyor.
Balmı yaklaşık 4 ayda bitirdim. Yoğun formülü ve vazeline benzeyen kıvamlı yapısı nedeniyle leblebi tanesinden daha az bir miktar kullanım hem yüz hem boyun bölgeme uygulama için yeterli oldu. Ürünün gündüz ve gece kullanımı olmasına rağmen ben sadece gece uygulama yaptım. Balmda baskın bir çay ağacı kokusu var. Koku hassasiyeti olanlar için biraz ağır gelecektir. Ben de ilk kullanmaya başladığımda böyle hissetmiştim fakat zamanla kokuya alıştım hatta çok ferah ve taze bir koku olduğu için hoşuma bile gitti. 
Balmın dokusu diğer balmlarda olduğu gibi pürüzsüz değil biraz pütürlü bir dokuda, ciltte uygulama yaparken daha iyi hissediliyor o doku. Balm tamamen doğal yağlar içerdiği için haliyle yağlı bir yapısı var ve emilimi de zaman alıyor biraz, bu yüzden gündüz yerine ince bir tabaka halinde gece kullanmayı tercih ettim ben. Bir de cildim karma/yağlı olduğundan gündüz yağlı bir görünümle dolaşmaktan pek hoşlanmıyorum. Kuru ciltlerin nemlendirme anlamında daha çok beğeneceğini düşünüyorum bu anlamda. Balm, yağlı yapıda olmasına rağmen ciltte yapış yapış his bırakmıyor. Cildi anında nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor ve besliyor. Normalde akneye müsait cildimde, düzenli kullanımda akne oluşumunda herhangi bir artış gözlemlemedim. Bu, aknelerin çıkışını kontrol etme anlamında olumlu bir etki. Lekeler üstünde, ne yazık ki yılların birikimi olan lekeler konusunda bir gelişme olmadı ancak yeni oluşmaya başlayan leke görünümünü hafifletmede etkisi fark ediliyor. Kırışık görünüm konusunda da kırışıklıkları doldurduğu için görünümünü hafifletmede başarılı diyebilirim. Bade Natural tarafından deneyimlemem için gönderilen Çay Ağacı Yağı Balmı' nın markanın kendi internet sitesinde indirimli olarak satış fiyatı 109.95 TL. (Yazıyı yayınladığım tarih için geçerlidir. Piyasa satış fiyatı 219.90 TL). Son zamanlarda A'dan Z'ye her sektörde yaşanan fiyat artışları ne yazık ki kozmetik sektörünü de vurdu. Bu ürünleri iki haneli ve uygun fiyatlara alabildiğimiz dönemlere tekrar dönebiliriz umarım. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım