Isana Med Vücut Losyonu pH 5.5

Cilt bakım ürünlerinde, sürekli kullandığınız kozmetik markalarının haricinde, market veya mağaza markalarına ait bakım ürünleri de kullanır mısınız? Yüz bölgem için bu kuralım değişmese de özellikle el bakımım için farklı markaları ve arada kozmetik mağazası markalı ürünleri de kullanıyorum ben. Bunlardan biri de Rossmann mağazasına ait Isana markası. Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri ve  Deo Stick Sensitiv ürünlerini kullandığım markadan bu sefer Med Vücut Losyonunu kullandım.
Aynısefa Özü ve Shea Yağı içeren Isana Med Vücut Losyonu' nun, ''Cildi nemlendirerek cilde bakım yapma ve cildin kurumasını önlemeye yardımcı olma'' özellikleri bulunuyor. Kuru ciltler için uygun olan losyon, pH 5.5 ile ciltle uyumlu ve vegan bir ürün. Cilde uygunluğu dermatolojik olarak onaylanmış losyon, yeteri miktar ele alınarak tüm vücuda masaj yapılarak uygulanıyor. Losyonun, kullanmaya başladıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.
250 ml ebatlı ambalajdaki losyonun, 22 kalemlik içerik listesinde bitkisel kökenli olarak, Aynısefa Çiçek Özü ve Shea (Karite) Yağı haricinde Zeytin Meyve Yağı bulunuyor. Losyon ayrıca, Gliserin, E Vitamini ve Ksantan Sakızı da içeriyor. Losyonda, sls/sles, parafin gibi petrol türevlerinin olmaması hoşuma gitse de parfüm ve alkol de olmasaymış keşke dedim.
Losyon, her ne kadar vücut kullanımı için olsa da ben genelde el ve bazen de dirsek ve diz bölgemde kullandım. Losyonun içeriğinde parfüm bulunmasına rağmen, tatlımsı, çiçeğimsi, baharatımsı bir kokusu yok, normal bir krem gibi biraz da ferah bir kokuya sahip diyebilirim. Losyonun ince ve akışkan bir yapısı var. Biraz yoğun yapılı olmasından dolayı, nohut tanesi büyüklüğünde bir miktar el bölgeme uygulamada yeterli oldu. Daha fazlası cilt üzerinde beyazlık oluşturup hızlı emilmiyor. Emilimden bahsetmişken, bence emilim hızı gayet güzel, kısa sürede emiliyor. Yağlı bir görünüme ve yapış yapış hisse neden olmuyor. Uygulandığı anda cildi nemlendiriyor, yumuşatıyor ve canlı, bakımlı gösteriyor. Yalnız şahsi görüşüm, kuru ciltler için uygun olduğu belirtilse de aşırı kuru ciltlerde bir tık etkisiz kalabilir veya gün içinde yenileme gerektirebilir. Tabi bu ürünün bir vücut losyonu olduğunu tekrar belirtmem gerekir. Ben, el bölgemdeki uygulamadan bahsediyorum. 

Rossmann markası olan Isana' nın Med serisinde 4 farklı vücut losyonu var. Benim kullandığım pH 5.5 dışında, Üre, Ölü Deniz Tuzu ve Ultra Hassas çeşitleri de bulunuyor. Yazıyı yayınladığım an itibari ile 90 TL satış fiyatı olan bu losyon benim beklentimi karşılıyor. 250 ml olması nedeniyle uzun süre kullanılabiliyor. Ambalajından da kullanımı kolay oluyor. Ben özellikle Ölü Deniz Tuzu içerikli olanı merak ediyorum. Fiyatta indirim takip ediyorum, güzel bir kampanya olursa kaçırmam sanırım.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım