Isana Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri

Cilt bakımımda yaşıma ve cildimin ihtiyacına uygun ürünleri kullanıyorum. Bunlar bazen kırışıklık karşıtı kremler, bazen serumlar olabiliyor. Bazen de, Isana Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri gibi kapsüller de olabiliyor.  
* Yoğun bakım konsantresine sahip kapsüller; Yosun Özü, Hyalüronik Asit ve Kolajen sentezi ile daha pürüzsüz bir cilt için cildi serbest radikallere karşı korur, cildi nemlendirir. Q10 ve E vitamini, ışığa bağlı yaşlanmadan kaynaklanan kırışıklıkları önlemeye yardımcı olur, cildi yoğun bir şekilde sıkılaştırır. Sürekli kullanımda kırışıklıkları azaltır ve cildi düzleştirir.
Paket içinde, 1 haftalık kür için hazırlanmış herbiri 0,38 ml.lik 7 adet, ince plastikten yapılmış, kolay patlatılabilen kapsül bulunuyor.
Kapsüller ince ucundan patlatılıp avuç içine sıkıldıktan sonra içindeki bakım konsantresi temiz cilde, yüz, boyun ve dekolte bölgesi olacak şekilde eşit olarak sürülüyor ve masaj yaparak cilde yediriliyor. 
Rossmann Kozmetik Mağazası ürünü olan Isana' nın Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri' ni 14.99 TL'ye almıştım. 7 gece boyunca başka bir kozmetik ürün kullanmadan sadece bu kapsülleri kullandım. Kapsüllerin içindeki sıvı, yağ formunda ve konsantre olduğundan dolayı yoğun yapılı. 1 kapsül içindeki bakım yağı, tüm yüz ve boyun bölgesi için yeterli oluyor. Benim karma bir yüz yapım var. T bölgesi denilen bölge yağlı, yanak kısmı kuruya yakın. Bu yağın kuru bölgelerde emiliminin daha hızlı olduğunu gözlemledim. Kullandığım 7 gece süresinde herhangi bir olumsuz reaksiyonla karşılaşmadım. 7 günlük kür sonunda tabi ki bir mucize olmadı ve vaatler gerçekleşmedi. Bunları görmek için açıklamada da belirttikleri gibi uzun süreli düzenli kullanım şart. Ama 7 günün sonunda sonuç, daha sağlıklı, bakımlı, aydınlık görünen bir cilt oldu diyebilirim.
yeşimlehertelden