Yves Rocher Hydra Vegetal 48 Saat Derinlemesine Nemlendiren Yoğun Krem

Cilt bakım ürünleri kullanımında hep cilt tipine (kuru, yağlı, normal, karma) ve ihtiyacına (siyah nokta, leke, sivilce, akne, kırışıklık, sarkma vb) uygun ürünler kullanmak gerektiğinden bahsederim fakat bu sefer ben cilt yapıma ve ihtiyacına uygun olmayan bir ürün kullandım. Bu bilinçli bir seçim değildi, baştan onu yazayım. Katıldığım bir etkinlikte hediye edilen Yves Rocher 48 Saat Derinlemesine Nemlendiren Yoğun Krem, tabi ki firma tarafından cilt yapım bilinmeden gönderilmişti. Kısa bir süre önce, son kullanma tarihinin bu sene sonu olduğunu fark edince en azından bir gözlem yazısı yazacak kadar kullanayım bari dedim ve bu ürünü kısa süreliğine de olsa deneyimledim.
Dış ambalajında sadece Fransızca ve İngilizce açıklaması olan ürünle ilgili Türkçe bilgi, karton ambalajın içinde yer alıyor. Yani kutuyu elinize aldığınızda benim gibi önce bir ''Türkiye' de satılan bir ürüne niye Türkçe açıklama yapılmaz ki'' diyebilirsiniz. O yüzden karton ambalajı atmadan önce iç kısımdaki Türkçe bilgilere göz atmayı unutmayın. 

48 Saat Derinlemesine Nemlendiren Yoğun Kremin ambalajda yazan özellikleri; ''Cildi anında nemlendirir ve eski konforuna ulaştırır. 48 saat boyunca nemliliği devam ederek cilde geceden gündüze canlı ve ışıltılı bir görünüm kazandırır. Akışkan dokusu cilt tarafından anında emilir'' şeklinde. Bunlara ek olarak markanın internet sitesinde şu bilgiler de var; ''Krem cildi derinlemesine besler, ciltteki nemsizliğin yarattığı gerilme duygusunu giderir. Cildi rahatlatır.''
Krem, sabah ve akşam kullanımına uygun. Fransa' da üretilen 50 ml.lik cam kavanozdaki ürün, geri dönüştürülebilir kavanoz ve karton ambalaja sahip. Formülü dermatolojik gözetim altında test edilmiş olan kremin, kullanmaya başladıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var.

Kremin 38 kalemlik içerik listesinde, Hidrojene Hindistan Cevizi Yağı, Ayçiçeği Tohum Yağı, Karite Yağı, Romen Sarı Papatyası Çiçek Suyu, Aloe Vera Yaprak Suyu, Kaz Ayağı Bitkisi Özü, Balmumu, Diş Budak Ağacı Özü haricinde bitkisel bir bileşen göremedim ben. İnternet sitesinde kremin %88 doğal içeriğe sahip olduğu, içeriğin doğal içeriklerden ve güvenli kimyasal içeriklerden oluştuğu bilgisi yer alıyor. 
Kremle ilgili ambalajda, normalden kuruya, internet sitesinde ise  normal ve karmaya dönük ciltler için uygun olduğu yazılmış. Bunlardan hangisi doğru ben de anlamadım. Benim cildim karma ve yağlı, kullanıcı yorumumu kendi cilt tipim üzerinden yazacağım o yüzden. Kremi, gece farklı kremler ve serumlar uyguladığımdan sadece sabah rutin yüz temizliğinden sonra kullandım. Yoğun formüllü olduğu için leblebi tanesi kadar bir parça yüz ve boyun bölgeme uygulamada yetti. Ürünün krem rengine çalan rengi ve hoş, güzel bir parfüm kokusu var. Kremi ilk sürüp yüzümde iyice dağıttığımda, ''Cildim kremi emmeyecek herhalde'' diye düşünmüştüm. Yağlı olan T bölgemde parlama da yapınca fazla ümidim yoktu kremden yana. Fakat ince ve hafif yapılı krem kısa bir sürede emilince yüzümde ne ağırlık yaptı ne de aşırı yağlı bir görünüm bıraktı. Cildi anında yumuşacık yapan krem bu etkisini tüm gün sürdürdü. 48 saat nemlendirme etkisini test edemedim çünkü gün aşırı düzenli cilt temizliği yapınca kremi de yenileme ihtiyacı duydum sabahları. Bu nemlendirici krem, özellikle kil maskeleri uygulama sonrası ciltte oluşan geçici kuruluk ve gerilmeye çok iyi geldi, cildin gerginliğini alıp rahatlattı. Markanın Hydra Vegetal serisinden daha önce Temizleyici Misel Su ve Yoğun Nemlendirici Maske kullanmıştım ve her iki ürünle de cildim anlaşamamıştı. Serideki bu krem ile cilt yapım pek uyuşmadığı halde anlaştık bu sefer. Toparlayacak olursam, vaatlerindeki etkilerin hepsini yerine getiren bir ürün oldu 48 Saat Derinlemesine Nemlendiren Yoğun Krem. Kendi adıma olumsuz olarak yazabileceğim şey, içerik listesinin bu kadar kalabalık olması ve tamamen veya çoğunlukla bitkisel bileşenden oluşmaması. Günlük nemlendirici olarak beklentiyi karşılayabileceğini düşündüğüm ürünün fiyatı markanın internet sitesinde 159.90 TL. Dönem dönem yapılan indirimler takip edilirse daha uygun fiyatla da alınabilir bu krem. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım