Yves Rocher Hydra Vegetal Yoğun Nemlendirici Maske

Cilt bakımı, saç, vücut, makyaj ve parfüm kategorilerinde oldukça fazla ürün çeşitliliği olan Yves Rocher ( İV ROŞE diye okunur ) markasının Hydra Vegetal serisinden 2' si 1 Arada Temizleyici Misel Su' yunu kullanmıştım daha önce. Katıldığım bir etkinlikte hediye edilen bu seriden şimdi de Yoğun Nemlendirici Maske' yi ( Intense Hydration Mask ) kullanıp bitirdim.
Akçaağaç Özsuyu ve Mavi Agave ( sabır otu ) Özsuyu gibi bitkisel içeriklere sahip Yoğun Nemlendirici Maske, ferah ve nemlendirici jel yapısı ile cildi anında uyarıyor. Cildi derinlemesine ve uzun süreli nemlendiriyor. Cilde dolgun, sağlıklı, beslenmiş bir görünüm veriyor.

75 ml ebatlı plastik tüp ambalaja sahip, dermatolojik kontrol altında test edilmiş olan Maske; Paraben, Mineral Yağ ve Renklendirici içermiyor. Ürün haftada 2 defa yüze uygulanıyor ve 5 dakika bekletildikten sonra fazlalığı bir pamuk yardımıyla siliniyor, yani durulanmıyor. 
Güvenli kimyasal ve %90 bitkisel içeriğe sahip olduğu belirtilen maske içeriğinde, Akçaağaç Özsuyu ve Mavi Agave Özsuyu haricinde Papatya Çiçeği Suyu da bulunuyor. Ambalaj üstünde Türkçe açıklamalarda hangi cilt tiplerine uygun olduğu belirtilmemiş. Ancak ön yüzde, Fransızca ve İngilizce olarak Normalden Karmaya olan ciltlere uygun olduğu yazıyor. Sanki hepimiz Fransızca veya İngilizce bilmek zorundaymışız gibi. 
İçerik olarak beğendiğim maskeyi haftada iki kere olmak üzere 5 ay kadar kullandım. Akışkan losyon kıvamındaki maskenin yapısı ince ve hafif olduğu için cilde sürülmesi ve dağıtılması kolay oluyor. Sürüldüğü andan itibaren cildi ferahlatıyor. Maskenin kokusu da aynı yapısı gibi hafif ve hoş. Maske cilt tarafından kolay emiliyor diyemem çünkü benim cildim karma/yağlı olduğundan maskeyi nasıl sürdüysem öyle kaldı cildimde. Kullanımda belirtildiği gibi 5 dakika beklettim yüzümde, daha doğrusu bekletebildim çünkü benim cildimde ağırlık yaptı. Pamukla sildiğim halde cildimde bıraktığı yapış yapış hissi sevmediğimden, her defasında yüz temizleyici bir ürünle cildimi temizleme gereği duydum. Evet cilde verdiği yumuşaklık güzel olsa da benim cildim pek anlaşamadı bu maske ile. Fransızca ve İngilizce açıklamasında olduğu gibi, normalden karmaya ve kuruya yakın ciltlerin daha çok beğeneceği bir ürün bu. İlgilenenler için, Hydra Vegetal Yoğun Nemlendirici Maske' nin Yves Rocher sitesinde satışı da var, fiyatı 65 TL civarı.  
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım