Yeşimle Her Telden 6 Yaşında

1 Ocak 2015 Pazartesi günü başladığım blog yazarlığı maceramın bugün itibari ile 6. yılına girdim. 6 sene önce tam da bugün; '' merhabalarrrr '' , '' ben kimim '' , '' neden blog '' diyerek yazmaya başladığım maceramda tam 935 yayın paylaşmışım blog sayfamda. Ben aynı istikrarla, istekle yazılarımı yazmaya ve paylaşmaya devam edeceğim. Sizler de okumaya devam edin olur mu?

Bu arada blog sayfam haricinde, sosyal medya hesaplarımdan da paylaşımlarımı takip edebilirsiniz.




Blog sayfamdaki yazılarımı okuyan, görüntüleyen, yorum yazan ve de sosyal medya hesaplarımdan beni takibe alarak yazma ve paylaşma isteğimi ateşleyen, kısaca Yeşimle Her Telden Blog sayfamdaki bu yolculukta benimle olan herkese çokkkk teşekkür ediyorum. İyi ki yazmaya başlamışım ve iyi ki sizleri tanımışım...

Blog sayfamda logomun altında da dediğim gibi; '' Hayata, yaşama dair ne varsa '' yazıp paylaşmaya devam...

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım