Hobby Yoğun Nemlendirici Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi

Saç şekillendirici, duş jeli, şampuan, saç kremi, sıvı sabun, el kremi, vücut kremi, ayak kremi ve ıslak havlu kategorilerinde birçok ürün seçeneği olan Hobi Kozmetik' in şampuan, saç kremi, sıvı sabun ve ıslak havlu ürün çeşitleri haricinde kalan ürünlerinden çoğunu kullanmışımdır. Ama markanın en çok tükettiğim ürünü kesinlikle el ve vücut kremleri olmuştur. Daha önce mini boyunu kullandığım Zeytinyağlı El ve Vücut Kreminin bu boyu da kullanıp bitirdiğim ürünleri arasına girdi.
'' İçeriğindeki %100 doğal zeytinyağı ve yoğun nemlendiriciler cildin ihtiyacı olan bakımı yapar, cilde ipeksi ve ışıldayan bir görünüm kazandırır. Yoğun formülü özellikle el, dirsek ve dizin yıpranmış kısımlarında etkili ve sürekli koruma sağlar. Kalıcı etkisi cildi gün boyu dış etkenlere karşı korur. Kuru ve yıpranmış ciltlere yoğun nemlendirme sağlar '' şeklinde açıklaması var kremin ambalaj altında.
300 ml kavanoz boy ambalajda aldığım kremin 20 ml ve 200 ml ebatlı boyları da var satışta. İçeriğinde her ne kadar %100 doğal zeytinyağı kullanılmış olsa da, ürün başta likit parafin, petrolatum ( vazelin ), metilparaben olmak üzere kimyasal bileşenler içeriyor ne yazık ki.
Aslında bu kremi kullanmaya yaz başında başlamıştım. Fakat yoğun yapısı ve emilmesinin biraz zaman almasından dolayı bir süre kullanıp sonbahar başında tekrar kullanmaya başladım. 300 ml boy, uzun süreli kullanım için oldukça bereketli bir ürün. Ben bu boyu 4-5 ay gibi bir sürede bitirebildim. Tabi bu, uygulanan bölgeye, kullanım miktarına ve kullanım sıklığına göre değişebilecek bir süre. Ambalajın kapak altında koruyucu folyo kapak olması hem ürünün hijyenik olması hem de ilk kullanıcısının alan kişi olması açısından önemli bir detay bana göre. Kremde ilk gözlemlediğim yeşile çalan kirli beyaz rengi ve hissettiğim ferah, bitkisel kokusu oldu. Krem oldukça formlu bir şekilde, tabiri caizse vazelin gibi tabaka halinde alınıyor kavanozundan. Böyle formlu olmasına rağmen kolay dağılıyor ama yoğun yapısından dolayı hemen emilmiyor cilt tarafından. Ellerime sürdüğümde bi 5 dakika kadar tamamen emilmesini bekledim çoğunlukla. Bu yüzden gün içinde değil de gece yatmadan önce kullanmayı tercih ettim. Ellerim haricinde dirsek, diz ve ayak bölgelerim için de uyguladım. Sürdüğüm bölgelerde kuru görüntüyü giderme, nemlendirme, yumuşaklık verme anlamında etkili buldum kremi. Ellerime sürdüğümde tırnak diplerindeki etleri de yumuşattığını yazayım unutmadan. Bu sayede bir süreliğine de olsa tırnakları daha bakımlı gösteriyor krem. A101 Mağazası' ndan 9,95 TL' ye aldığım kremi bereketli ve normal kuruluk sorunu yaşayan cildimin nemlendirilmesini sağlamada başarılı buldum ama umarım içerik kısmında en kısa sürede bir iyileştirme yapılır. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım