Hobby Glamour Care Marine Duş Jeli

Duş jellerini benim gibi seviyor musunuz siz de? Ben klasik beyaz sabunların haricinde, farklı koku seçeneklerine sahip duş jellerini kulanmayı da seviyorum. Bu duş jelleri ekonomik olursa daha çok seviyorum tabi ki. Ekonomik segmentte, çeşitli kozmetik ürün çeşitliliği bulunan Hobby Kozmetik' in duş jellerini de sıklıkla kullanıyorum. Bunların sonuncusu da Glamour Care ( Sihirli Bakım ) serisinden Marine ( Deniz ) Duş Jeli oldu. 
Aloe Vera özlü yeni formülü ile cilde yumuşaklık veren Marine Duş Jeli, güçlü parfüm etkisiyle de banyo sonrası bile devam eden ferahlık hissi sağlıyor.  
Cildin pH değerine uygun olan duş jelinin 300 ve 500 ml. olmak üzere 2 boyu var. Benim kullandığım 500 ml.lik olanı idi.  
Işıltılı yansımasıyla bilindik duş jellerinden farklı bir yapıya sahip olan duş jelinin, denizi, okyanusu anımsatan kokusu hem rahatlatıyor hem de ferahlatıyor. Bu koku banyo sonrasında bir süre daha kendini hissettirse de çok da uzun süreli, kalıcı değil tabi ki. Duş jeli, özellikle banyo kesesi ve lifle beraber kullanıldığında cildi temizlemede de oldukça etki gösteriyor. Glamour serisinde Marine haricinde, Kiss ve Elegant çeşitleri de mevcut. Bilindik kozmetik mağazalarda 10-15 TL civarı satış fiyatı olan Hobby Glamour Care Marine Duş Jeli' nin, ünlü markaların pahallı duş jellerinden çok da geri kalır yanı yok bence...
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım