Zenix Professional Oksijen & Kolajen Köpüren Yüz Maskesi

Cilt bakımında yüz temizliğine ne kadar önem veriyorsam, peeling ve maske uygulamalarını düzenli uygulamaya da aynı derecede özen gösteriyorum. Maske tercihim, cilt yapıma ve ihtiyacına uygun, uygulaması ve temizlemesi kolay ürünlerden yana oluyor genelde. Bir de bu son zamanlarda oksijen maskelerini sıklıkla kullanıyorum. Zenix Professional Oksijen & Kolajen Yüz Maskesi de bu son kullandığım ürünlerden biri olmuştur. 
Bir Türk markası olan Karataş Kozmetik bünyesindeki Zenix markasının Oksijen ve Kolajen içeren Köpüren Yüz Maskesi' nin; 
* İçerisindeki kolajen sayesinde cilde detox etkisi yapma,
* Ciltteki birikmiş kiri arındırarak derinlemesine temizleme ve cilde yoğun nem sağlama,
* Cildin yenilenmesinde yardımcı olma,
* İçindeki özel formülü ile cildi daha canlı, parlak ve sağlıklı bir görünüme kavuşturma, gibi özellikleri var.
Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olan maske 70 ml ebatlı pompalı ambalaja sahip. Maske, temiz ve kuru cilde ( göz çevresi ve dudaklar hariç ) bir miktar sürülüp, yüze eşit dağıtılarak uygulanıyor. Yüzde 10-15 dakika bekletilen maske bol su ile durulanıyor.
Ben maskeyi haftada 2 kere uyguladım. Bu şekilde 2,5 ay kadar kullanmış oldum. Yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz miktar, yüz çevreme uygulamada yeterli oldu. Bu maske şimdiye kadar kullanmış olduğum başka maskeler gibi ıslak yüze değil kuru yüze uygulanıyor. Maskeyi yüze eşit olacak şekilde, ince bir tabaka halinde sürmek ve dağıtmak gerekiyor. Uygulandıktan kısa bir süre sonra aktifleşen oksijen sayesinde, kabarcık şeklinde hafifçe köpürmeye başlıyor maske. Köpürmeyle beraber ciltteki hareketliliği hissedebiliyorsunuz. Uygulandıktan 5 dakika kadar sonra köpürmenin sona ermesiyle maske kurumaya başlıyor. Bekleme süresinin sonunda da tamamen kurumuş oluyor. Maske cildime detoks etkisi yaptı mı bilmiyorum ama derinlemesine temizleme, cildi kirden ve yağdan arındırma, bakımlı görünüme kavuşturma anlamında başarılı idi. Yani vaatlerindeki etkileri hemen hemen görmüş oldum. Zenix Professional Oksijen & Kolajen Köpüren Yüz Maskesi' ni merak eden ve denemek isteyenler için markanın kendi web sitesinde satış fiyatı 40 TL.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım