Hobby Klasik El ve Vücut Losyonu

Söz konusu eller olunca bakımını da ihmal etmemeye çalışırım.Olumsuz soğuk hava,gün içinde yapılan ev işleri,temizlik,yemek...derken yıpranan,kuruyan,bakımsız gibi görünen ellerimin özellikle nemlendirici özelliği yüksek el kremlerine ihtiyacı olur.Bu anlamda bir çok markanın,değişik özellikleri olan kremlerinden düzenli olarak kullanmışımdır.Bu aralar da uzun bir süredir E vitamini ve D-Panthenol içeren,yoğun nemlendirme ve bakım özellikleri olan Hobyy Klasik El ve Vücut Losyonunu kullanıyorum.

''Hobyy nemlendirici klasik el ve vücut losyonunun içeriğindeki D-Panthenol yağlandırmadan cildin nem dengesini korumaya yardımcı olur.E vitamini cildin beslenmesine,canlanmasına destek verir''şeklinde açıklaması olan losyon 300 ml.ebadında ve çıt çıtlı aç kapa kapaklı.
Losyonun çok silik bir pembe rengi,rahatsızlık vermeyen hafif bir kokusu var ve losyon akışkan yapıda.
Hobyy klasik el ve vücut losyonunun emilimi hızlı.Emildikten sonra yağlı tabaka bırakmıyor.El ve vücut için kullanılabilen losyonu ben daha ziyade el,dirsek,diz kapağı ve topuk bölgelerinde kullanıyorum.Gece yatmadan önce sürdüğümde sabah ellerimde hala yumuşaklığı oluyor.Uzun süreli kullanımda özellikle dirsek ve diz bölgemde olan sertlik üzerinde de etkili olduğunu fark ettim.300 ml.'lik ambalajı da uzun süreli kullanım için ideal.Hobyy klasik el ve vücut losyonu el bakımında beklentimi karşılayan bir ürün olarak favorilerim arasına girdi benim..