Procsin Boom Butter Özel 7 Yağ İçeren Saç Bakım Yağı

Kişisel bakımıma elimden geldiğince ve imkan dahilinde özen göstermeye çalışıyorum. Ama ne yalan söyleyeyim yüz ve vücut bakımına gösterdiğim özeni saçlarıma gösteremiyorum. Benim saç bakımım genelde şampuanlama ve karışık saçlarımı açması için kremleme şeklinde oluyor. Arada sırada kullandığım serumları saymazsak bir de Procsin Boom Butter Özel 7 Yağ İçeren Saç Bakım Yağı gibi saç bakım yağları da kullanıyorum nadiren.
Yerli üretim firmalarımızdan biri olan Procsin' in Boom Butter serisindeki Saç Bakım Yağı' nın '' İçeriğindeki 7 doğal yağ sayesinde saçın kaybettiği nemi geri kazandırmaya yardımcı olma; saçı korumada, onarmada ve beslemede etki gösterme '' özellikleri bulunuyor. 

Saç Bakım Yağının içeriğindeki;
* Shea Yağı saç derisinde meydana gelen kuruluk problemine karşı deriyi sakinleştirmeyi sağlıyor.
* Avokado Yağı saç derisi problemlerine çözüm getirirken saç derisini besliyor ve E vitamini ile saç derisinin iyileşmesini hızlandırıyor. Ayrıca saçları beslerken saç uçlarındaki kırıkların giderilmesinde etkili oluyor.
* Çam Terebentin Yağı saç sağlığını korumaya yardımcı oluyor ve düzenli kullanıldığında saçlara canlılık ve parlaklık veriyor. Saçları büyümeye teşvik ediyor. Çabuk yağlanmanın önüne geçiyor.
* Hindistan Cevizi Yağı saçları derinlemesine nemlendiriyor. Elektriklenmeyi önleyerek saçtaki kabarıklığı alıyor. Saç derisindeki kaşıntıyı gideriyor.
* Aloe Vera Yağı saçı besliyor ve güçlendiriyor. Kafa derisinde meydana gelen tahrişlerde rahatlama sağlıyor.
* Argan Yağı yıpranmış saçları onarıyor. Argan Yağında bolca bulunan A ve E vitaminleri sayesinde saç uzaması problemlerinde yardımcı oluyor. Boyalı saçların daha uzun ömürlü olmasını sağlıyor.
* Tatlı Badem Yağı saç dökülmesini minimalize ediyor. Ölü hücrelerin temizlenmesini sağlayarak kepek probleminin önüne geçiyor.

Saç Bakım Yağının içeriğinde yukarıda yazdığım 7 doğal yağ haricinde Cetearyl Alcohol ( bitkisel kaynaklı ), Behentrimonium Chloride ( kimyasal bileşen ), Dimethicone ( silikon çeşidi ), Betaine ( kimyasal bileşen ), Phenoxyethanol ( sentetik bir koruyucu ), Cetrimonium Chloride ( amonyum tuzu ) ve Caprylyl Glycol ( koruyucu ) gibi bileşenler de bulunuyor. Bu bana göre doğal yağlar içeren bir ürün için pek de güven verici bir içerik değil. 
190 ml ebatlı cam kavanozda bulunan ve her saç tipine uygun olan Saç Bakım Yağı temiz saça masaj yaparak, köklerden uca doğru uygulanıyor ve durulama gerektirmiyor. Yalnız kullanımla ilgili ambalaj üstünde yazan bilgi ile markanın internet sitesinde yazan bilgi farklı. İnternet sitesinde de '' Hafif ıslak saça saç diplerinden uçlara doğru masaj yaparak uygulanır. Durulama yapmak isterseniz saçları boomladıktan ( burada bakım kremini sürdükten sonra denilmek istenmiş ) 30 dakika sonra kolay şekilde arındırabilirsiniz '' şeklinde bilgi yer alıyor. Açıkçası biraz kafa karışıklığı yaratan bu kullanım farklılığını kişisel tercihe bırakmışlar sanırım. 
Ürünün içeriğindeki doğal yağlardan herhangi birine ait baskın bir kokusu yok. Ama temiz, ferah ve bitkisel ağırlıklı bir koku hissediliyor. Ürün yağ karışımı olduğundan doğal olarak yağlı bir krem yapısında. 

Ben ürünü ilk başta, yıkama sonrası nemli saçlarıma açıklamada belirtildiği gibi kullandım. Saçları kolay tarama ve yumuşaklık verme anlamında etkisini gördüğüm Bakım Yağı, saç kurutma makinesi ile saçlarımı kuruttuktan sonra ilginç bir şekilde sanki saçımı 2-3 gün yıkamamışım gibi yağlı ve kirli bir görünüm yarattı ve de ağırlık yaptı. Birkaç kez aynı şey olunca haftalık maske olarak uyguladım ben de kalanını. Saç dipleri de dahil saçımın tamamına masaj yaparak sürdüğüm Saç Bakım Yağını yarım saate yakın tuttum saçımda. Bu şekilde de sanki jöle sürmüşüm gibi sertleştirdi saçlarımı ama sonrasında normal şampuanlama ve durulama yaptığım için çok dert etmedim bunu. Bir de şunu fark ettim saçımı yıkayıp kuruttuktan sonra ellerimi yumuşacık yapmıştı bu ürün. 

Procsin' in Boom Butter serisinde saç bakım yağı haricinde cilt bakım yağı, cilt bakım sütü, cilt bakım serumu, şampuan, saç bakım temizleme spreyi ile saç bakım sütü de var. Özel 7 Yağ İçeren Saç Bakım Yağı' nın markanın kendi internet sitesinde satış fiyatı 120 TL. ( Dönem dönem değişik oranlarda indirimli oluyor fiyatı ). Markanın daha önce Hindistan Cevizi Özlü Yüz Temizleme Jeli ile Hyalüronik Asit Serum' unu kullanıp memnun kalmıştım ama içerik, kullanım, etki ve fiyat olarak Saç Bakım Yağını komple değerlendirdiğimde tekrar kullanacağım bir ürün olacağını sanmıyorum.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım