Procsin Hindistan Cevizi Özlü Sıkılaştırıcı Yüz Temizleme Jeli

Bakımlı bir cildin ilk adımı olan yüz temizliğine ayrı bir önem veriyor ve karma/yağlı, akneye meyilli cildimin temizliği için cilt yapıma uygun yüz temizleyiciler kullanıyorum. Şimdiye kadar birçok markanın farklı ürününü kullandım ama Procsin Hindistan Cevizi Özlü Sıkılaştırıcı Yüz Temizleme Jeli ile ilk defa hem yüz hem vücut temizliğinde kullanılan bir ürün denemiş oldum.
PRS Kozmetik bünyesinde yerli üretim bir marka olan Procsin' in 5' i 1 arada özellikli Hindistan Cevizi Özlü Sıkılaştırıcı Yüz Temizleme Jeli, içerdiği Hindistan Cevizi Özü ile deri bariyerlerinin onarılmasına, cildin gençleşmesine, Gliserol ile cildin nemlenmesine, ciltteki makyaj ve kirlerin temizlenmesine ve düzenli kullanımda siyah noktaların giderilmesine yardımcı oluyor. 

Yağ oluşturmayan, cildi arındıran ve tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olan 150 ml ebatlı Yüz Temizleme Jeli, günde en az 2 kez bir pamuk yardımıyla özellikle T bölgesinde yoğunlaşarak uygulanıyor ve sonrasında durulanıyor. 
Yüz Temizleme Jeli' nin kokusu, bildiğimiz işlenmiş, tatlı koku değil de daha ziyade Hindistan Cevizi' nin çiğ hali gibi. Şeffaf jel formunda ve akışkan yapıda olan Jel' in en ilginç kısmı vücut temizliğinde duş jeli olarak da kullanılması. Jel, vücuda direkt uygulandığında köpürme yapmıyor ancak lif ile uygulanırsa hafif köpürüyor ve lif veya kese ile uygulandığında cildi derinlemesine temizleyip, arındırıyor, duş sonrası cildi yumuşatıyor. Duş jeli olarak daha fazla miktarda jel kullanıldığından, ben 1-2 kullanımdan sonra duş jeli olarak ürünü kullanmaya kıyamadım. 
Makyaj temizliğinde, göz kalemi, maskara ve likit mat ruj üstünde denedim ürünü. Pamuk yardımıyla uyguladığımda bu 3' ünü de kalıntı bırakmayacak şekilde güzel temizledi. Yalnız, göz makyajımı çıkartırken gözümü biraz yaktı ürün. Bu konuda dikkatli olunursa makyaj temizliğinde başarılı buldum diyebilirim. Yüz temizliğini, pamuk yardımıyla değil de jeli avuç içime dökerek ve yüzüme masaj yaparak uyguladım ve duruladım. Yüz Temizleme Jeli, cildi tahriş etmeden gözenekleri ve yüzdeki yağı, kiri güzel temizliyor, cildi arındırıyor, cildin doğal nem ve yağ dengesini koruyor ve cildi kurutmadan yumuşatıyor. Fakat siyah noktaların giderilmesi, cildi sıkılaştırma ve gençleştirme konusunda gözle görülür bir fark göremedim. Bunun için düzenli kullanıp gözlemlemek lazım tabi. İçeriğe baktığımda Hindistan Cevizi Özü ve Yağı bulunsa da Sodyum Lauril Sülfat (SLS) olması hoşuma gitmedi. Cilt temizliğinde beklentimi karşılayan Procsin Hindistan Cevizi Özlü Sıkılaştırıcı Yüz Temizleme Jeli' nin piyasa satış fiyatı 70 TL civarı ama indirimli olarak online alışveriş sitelerinden 20-30 TL gibi bir rakama alınabiliyor. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım