Carmelos Keratin Sütü

Saç bakımına yeteri özeni gösteriyor musunuz? Ben şampuanlama harici saç kremi, saç bakım yağı gibi değişik saç bakım ürünleri de kullanıyorum. Saçlar için birçok faydası olan keratin içerikli bakım ürünlerini kullanıyordum ama Carmelos Keratin Sütü ile ilk kez süt olarak kullandım keratini.
Bir Türk firması olan STİ Kozmetik bünyesindeki Carmelos markasının Keratin Sütü, süt proteinleri, kolajen ve vitaminler sayesinde tek şişede 11 etki birden sunuyor.
  1-Tüm saç tipleri için kullanılabilen Süt, saça onarım ve bakım sağlıyor.
  2-Kıvırcık saçları kontrol altına alarak kabarma ve elektriklenmeyi azaltıyor.
  3-Saç uçlarındaki kırık görünümü düzenleyerek, yeni kırık oluşumuna karşı saçları koruyor.
  4-Isıl işlem görmüş saçlarda oluşan yıpranmayı kontrol altına alıyor.
  5-Saç dolaşıklıklarını kısa sürede açarak birbirine karışmasını engelliyor.
  6-Saçın doğal parlaklığını koruyarak ışıltılı görünüm kazandırıyor.
  7-Saçın daha kolay düzleşmesine ve fönlenmesine yardımcı oluyor.
  8-Boyalı saçlarda kalkan oluşturarak renk koruması sağlıyor ve solmasını engelliyor.
  9-UV koruması sayesinde güneşin zararlı ışınlarından saçı koruyor.
10-Saçı içten dışa besleyerek yapılandırıyor ve içeriğindeki kolajen sayesinde onarıyor.
11-Saçın doğal yapısını koruyarak kolayca uzamasına yardımcı oluyor.
250 ml.' lik sprey başlıklı ambalaja sahip ürün, saç yıkama sonrası masaj yapılarak saça uygulanıyor. Tüm saç tipleri için günlük kullanıma uygun olan Keratin Sütü durulama gerektirmiyor.
Ürünün etkilerinden önce ilk eksi puanı dar sprey başlığa veriyorum. Keratin sütü yarı losyon şeklinde olduğundan başlığın dar püskürtme mekanizmasından zor çıkıyor. Ben başlığı çıkartıp elime bir miktar döküp, saç uçlarına masaj yaparak kullandım hep. Ambalaj içindeki Sütün harika ve yoğun bir Hindistancevizi kokusu olmasına rağmen saça uygulamada o kokuyu hissettirmiyor fazla. Özelliklerinde bahsedilen 11 etkiden hangilerini gerçekleştirdi derseniz; kabarma ve elektriklenmeyi önlüyor, saç dolaşıklıklarını açıyor, saçın kolay fönlenmesine yardım ediyor. Yani 11' de 3 etki gözlemlemişim ben. Saçlarımda kırık, yıpranma, boya olmadığından bu yöndeki etkilerini yazamıyorum. İçeriğindeki süt proteinleri, kolajen ve vitaminlerin saça onarım ve bakım yapmasını umuyorum. Piyasa fiyatı 75 TL civarı olan Carmelos Keratin Sütü çok da saçımın ihtiyaçlarına ve beklentilerine uygun bir ürün olmadığından tekrar alıp kullanacağımı sanmıyorum.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım