For Your Beauty Yüz Temizleme Peeling Pedi

Günlük cilt bakımında uyguladığım yüz temizliği haricinde bir de düzenli olarak birkaç gün arayla peeling uygulaması yapıyorum. Bu uygulamayı daha önce parmak uçlarım ile yapıyordum. Fakat son kozmetik alışverişimde For Your Beauty marka Yüz Temizleme Peeling Pedi ilgimi çekince alıp denemeye karar verdim. 
For Your Beauty ( FYB ) markası Rossmann Mağazası' nın güzellik markalarından biri. Markanın güzellik ve kozmetik üzerine kişisel bakım ürünleri ve aksesuarlarından oluşan çok çeşitli ürün seçeneği bulunuyor. For Your Beauty Yüz Temizleme Peeling Pedi de Yüz Temizleme Ürünleri kategorisinden bir ürünü.
Yüz Temizleme Pedi, temizleme ve masaj keyfini bir arada sunuyor. Silikon pedin ince uçlu peeling lifleri narince ölü deri hücrelerini temizliyor, toplu iğne başı gibi olan yuvarlak masaj uçları da yüzdeki kan dolaşımını canlandırıyor.
Su damlası şeklindeki Ped 6 x 5 cm ölçülerinde. Pedin arka tarafında bulunan vakumlu kısım, manuel kullanım için parmak arası tutacak görevi görüyor. Ped, yüzü ıslatarak ve narince dairesel hareketlerle yüzde gezdirilerek kullanılıyor. Daha başarılı sonuçlar elde etmek için Pedin yüz yıkama ürünleriyle beraber kullanılması ve ara sıra temizleyici ürünler ile yıkanarak temizlenmesi tavsiye ediliyor.
Arkasındaki parmakla tutma kısmı sayesinde kullanımı oldukça pratik olan pedi, ben yüz temizleyici peeling jellerle beraber kullanıyorum. Pedin ince lifli kısmına sıktığım bir miktar peeling jeli göz çevrem hariç kalan bölgelere dairesel hareketlerle uyguluyorum. Bu lifler çok yumuşak ve ciltte herhangi bir rahatsızlığa neden olmuyor. Lifli kısımla işim bittikten sonra kısa bir süre de o toplu iğne başı gibi olan masaj uçlar ile yine dairesel hareketlerle yüzüme masaj yapıyorum. Masaj uçları biraz daha sert yapılı olduklarından daha nazik kullanmak gerekiyor bu tarafı. Normalde parmak uçları ile yaptığım uygulamalara nazaran, cildi temizleme, arındırma, gözenekleri açma konusunda gerçekten çok daha etkili bu Peeling Pedi. Masaj sonrası da yüzümün al al olmasından kan dolaşımını olumlu etkilediğini gözlemledim. Rossmann Mağazası' nda 20 TL satış fiyatı olan For Your Beauty Yüz Temizleme Peeling Pedi' ni indirimli olarak 10 TL. 'ye almıştım. Kendi küçük ama etkisi büyük bu pedi iyi ki almışım diyorum..
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım