Carino E Bella C Vitamini Parlatıcı Yüz Serumu

Karma/yağlı, akneye ve lekelenmeye müsait cildim için kullandığım yüz temizleyici, krem, maske, peeling ve serum gibi yüz bakım ürünlerini cilt sorunlarıma uygun almaya dikkat ediyorum. Yüz temizliği işin kolay kısmı iken cilt lekeleri ile mücadele etmek oldukça zor. Onun için de özellikle bu sene başında C Vitamini içerikli serumlardan destek almaya başladım. Kullandığım ilk C Vitamini Serumu da ürünlerini ilk kez kullandığım Carino E Bella markasının C Vitamini Parlatıcı Yüz Serumu oldu.
Yerli firmalarımızdan Afro Kozmetik bünyesindeki Carino E Bella' nın ürün portföyünde yüz bakım ve vücut bakım serumları ile kremleri bulunuyor. Markanın, lekeli ve sivilceli ciltler kategorisindeki C Vitamini Parlatıcı Yüz Serumu %20 aktif C vitamini potansiyeline sahip. 

Serumun içeriğinde C Vitamini haricinde, Hyalüronik Asit, E Vitamini, Gliserin, Pantenol, Hidrolize Kolajen, Papatya Çiçeği Özü, Beyaz Çiçekli At Kestanesi Özü, Potasyum Sorbat ( kimyasal bileşen ), Sodyum Benzoat ( sentetik kimyasal madde ), Parfüm ve Tetrasodium EDTA ( koruyucu ) bulunuyor. Ambalaj kutusu üzerinde yazılmamış ama markanın internet sitesinde Serum' un Paraben, Sülfat ve Ftalat içermediği belirtilmiş.
Cilt lekeleri, doku düzensizlikleri, eşit olmayan cilt tonu, ince çizgiler ve kırışıklıklar üzerinde etkili olan C Vitamini' nin '' Serbest radikalleri ortadan kaldırmaya yardımcı olma, sağlıklı ve güzel bir cilt için gerekli antioksidanları sunma, cilt tonunu aydınlatma ve gözle görülür yaşlanma belirtilerini azaltma '' gibi özellikleri var. 

Günlük kullanıma ve tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olan 30 ml ebatlı damlalık başlıklı serum, temizlenmiş kuru yüz ve boyun bölgesine sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa 4-6 damla olacak şekilde masaj yaparak uygulanıyor. Serum makyaj altında da kullanılabiliyor. 
Serumun bendeki etkilerine geçmeden önce ilk olarak içeriğe dair bir eleştirim olacak. Zengin içeriği genel olarak beğendim ama tamamen doğal ve masum diyemem. Keşke o kimyasal bileşenler de olmasaymış. İkinci eleştirim ise kokusuna yönelik. Ambalaj şişesinde ve ilk sürüldüğü anda hafif bir portakal kabuğu kokusunu andıran Serum, uygulama esnasında yerini varla yok arası pas kokusuna bırakıyor. Fakat anlık ve geçici bir his neyseki. 

Uygulamada 4-6 damla denilmiş ama o miktar benim yüz ve boyun bölgem için yeterli gelmedi. Ben de damlalık başlığın yarısına kadar serum çekip öyle kullandım. Kıvamlı jelimsi yapılı Serum sürüldüğünde ciltte yapış yapış his bırakacakmış gibi duruyor fakat emildiğinde o his kayboluyor. Benim cildimde ağırlık da yapmayan serumu sadece gece yatmadan önce uyguladım. Görsellerde serum saydam olarak görünse de ilginçtir ki birkaç geceden sonra yastığıma silik bir kahverengi-turuncu karışımı rengin bulaştığını gözlemledim.

Cildinde ne etkisi oldu derseniz; cildi besleme, daha sağlıklı gösterme haricinde gözle görülür bir etkisi olmadı pek. Bu arada bu serumu yaklaşık olarak 2 aya yakın kullandım. Bu sürede lekeler ve kırışıklıklar üstünde olumlu etkilerini görmek mümkün olmayacağı için doğal olarak uzun süreli ve düzenli kullanım şart. Bu tür serumları düzenli kullanırım diyenler için Carino E Bella C Vitamini Parlatıcı Yüz Serumu' nun markanın kendi internet sayfasında satış fiyatı 70 TL civarı. ( serumda dönemsel olarak indirimler uygulanıyor ). Serumu içerik, kullanım, etki, fiyat olarak değerlendirdiğimde tekrar alacağımı sanmıyorum. Zaten elimde kullanım sırası bekleyen 2-3 farklı C Vitamini Serumu daha var.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım

FACEBOOK