Procsin Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum

Cilt bakımında cilt temizliği, bakım kremleri, peeling ve maske uygulamaları gibi cildimizin farklı ihtiyaçlarına yönelik olarak üretilmiş bakım serumlarına da yer vermemiz gerekiyor. Ben de cildimin ihtiyaçları doğrultusunda serum uygulamalarını düzenli yapmaya çalışıyorum. Son olarak da Procsin markasının Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum' unu kullanıp bitirdim bu anlamda. 
PRS Türkiye Laboratuvarları tarafından üretilen ve yerli markalarımızdan biri olan Procsin' in Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum' u, yapısındaki Hyalüronik Asit içeriğiyle cildin daha parlak, canlı, doğal görünmesine, cilt yapısını destekleyerek cildin yağ, asit ve nem dengesini sağlamaya ve cildi 3 kat daha fazla nemlendirmeye yardımcı oluyor.

Serumun içeriğinde Hyalüronik Asit haricinde nem tutucu işleve sahip Gliserin, yaşlanma karşıtı özelliği ile de bilinen Hidrojene Hint Yağı, siyah noktalara ve lekelere karşı etkili Salisilik Asit de bulunuyor.

22 ml ebatlı cam şişe ambalajda ve tüm cilt tipleri için uygun olan bu serum, temizlenmiş cilde günde iki kere dairesel hareketlerle uygulanıyor.
Serum hakkındaki tek eleştirim, üzerinde ml çizgileri olan damlacık başlığa ne kadar serum çekmemiz gerektiğinin ne ambalajda ne de web sayfalarında belirtilmemiş olması. Ben 0.50 ml çizgisine yakın çektim serumdan. Yoğun bir serum olmasından dolayı bu miktar tüm yüz ve boyun bölgesi için yeterli oluyor. Serumu düzenli olarak her gece olmak üzere günde bir kez uyguladım. Bu şekilde 1,5 aya yakın kullandım. 
Serumun damlalık başlığının yuvarlatılmış ucunun, uygulama esnasında cilde masaj yapma fonksiyonu da var ancak yüz bölgesi için bu başlıkla uygulama yapmak biraz zahmetli olduğundan avuç içine döktüğüm serumu parmak uçlarımla masaj yaparak uyguladım ben. Akışkan yapıda inceltilmiş jel kıvamında, renksiz ve çok hafif parfüm kokulu olan serumun emilimi hızlı. Emildikten sonra cilt üzerinde yağlı, yapış yapış bir görünüme neden olmuyor. Ciltte ağırlık yapmıyor. Kendine has hafif ve hoş parfümlü kokusu ciltte de kendisini hissettiriyor. Procsin, bu serumu ile ilgili sosyal medya hesabında, serumun cildin daha esnek görünmesine yardımcı olduğunu, cildi su kaybından koruduğunu, kırışıklıkları ve ince çizgileri yok ettiğini yazmış. Benim kullandığım süre boyunca genel etkilerine bakacak olursak, kırışıklık ve ince çizgi haricindeki vaatlerini yerine getirdiğini yazabilirim. Serum cildi daha parlak, canlı, esnek gösteriyor ve nemlendirip yumuşacık yapıyor. Procsin Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum' un online alışveriş sitelerinde satış fiyatı 90-100 TL civarı, indirimli olarak 45-50 TL' ye de alınabiliyor. 
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım