HanBang Mein Cosmetics Aloe Ampoule Mask

Ülkemizde son yıllarda oldukça popüler olan Kore Kozmetiği' nin çok sıkı bir takipçisi olmasam da cildime uygun ve ekonomik yollu kozmetik ürünlerini arada alıp kullanıyorum. Daha önce farklı bir Kore markasının Ayak Peeling Maskesini ve Aloe Yatıştırıcı Jelini denemiştim. Bu sefer de HanBang Mein Cosmetics' in Aloe Ampul Maskesi' ni kullandım.
1985 yılından beri faaliyette olan ve cilt bakımı, vücut bakımı, saç bakımı üstüne bitkisel kozmetik ürünleri bulunan HanBang Mein Kozmetik' in Aloe Vera Özlü Kağıt Yüz Maskesi' nin, '' Aloe' nin nemlendirme, pürüzsüzleştirme ve hücre yenileyici etkisi ile sağlıklı bir görünüm için hasar görmüş cildin ihtiyacı olan nemi ve bakımı sağlamaya yardımcı olma '' özellikleri var. 
Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun, tek kullanımlık bu maskelerde; Aloe Vera Yaprak Suyu, Kap Sabırı ( Acı Aloe ) Yaprak Özü, Semizotu Özü, Konjak ( Asya Bitkisi ) Kök Özü, Cadı Fındığı Özü, Gülhatmi ( Ebegümecigiller Familyasından ) Özü, Beyaz Nilüfer Kök Özü gibi bitkisel özler haricinde Gliserin, Beta-Glukan, Hyaluronik Asit, Ksantan Sakızı ve Pantenol de bulunuyor. Fakat içerikte bunların dışında 4-5 tane kimyasal bileşen ve Metil Paraben de var ne yazık ki. 
Maskeyi uygulamadan önce yüz ılık su ile temizlenip kurulanıyor. Maske göz ve dudak çevresine gelmeyecek şekilde yüze yerleştiriliyor. 15-20 dakikalık bekleme süresinin sonunda maske çıkartılıyor ve ciltte kalan serum emilene kadar yüze dairesel hareketlerle masaj yapılıyor.
Kağıt maske poşet içinden oldukça fazla serum emmiş şekilde ıslak çıkıyor. O kadar ki maskeyi çıkardığımda maskeden sıvı damlıyordu. Aslında maskeler tek kullanımlık ama bir kez kullandıktan sonra poşetin ağzı sıkı bir şekilde kapatılırsa kısa bir süre sonra tekrar kullanılabilir. Maskeyi çıkartınca ambalajın içinde, yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi avuç içini dolduracak kadar sıvı kalıyor. Maskenin ince bir yapısı olmasına rağmen açarken kağıdında yırtılma olmadı. Maske yüze uygulandığı anda serinletici etkisini hissediyorsunuz. O etki maske yüzünüzde kaldığı sürece devam ediyor. Uygulama süresinin sonunda maskeyi çıkartıp pakette kalan serumu yine göz ve dudak çevresi hariç tüm yüzüme ve boyun bölgeme masaj yaparak sürdüm. Fakat cildim serumu emmeyince cildimde ağırlık yaptı, yapış yapış his oluşturdu. O şekilde bir yarım saat bekledikten sonra yüzümü günlük yüz temizleyicim ile iyice temizledim. Maske yüzümde kaşıntı, kızarıklık, yanma gibi herhangi bir reaksiyona neden olmadı. Maske, özelliklerinde belirtilen tüm vaatleri yerine getiriyor. Yani cildin ihtiyacı olan nemi veriyor, bakım yapıyor, cildi yumuşatıyor.

HanBang Mein Kozmetik' in ithalatçısı Gratis mağazası. 25 ml.lik ambalajın normal satış fiyatı 9.50 TL gibi ekonomik bir rakam. Ben maskeyi 2020 yılbaşı öncesi indirimlerinden 2.75 TL' ye görünce 3 paket almıştım. Haftada bir kullanımla 3 haftalık bir kür yapmıştım kendime. Maskenin cildi nemlendirip yumuşacık yapmasını, içeriğindeki bitkisel özlerini, uygun fiyatını beğendim. Ama keşke o kimyasal bileşenler ve paraben de olmasaymış, buldukça yedeklermişim kesin. Bu arada merak edenler için markanın Aloe Maskesi haricinde, Kolajen ve Salyangoz Özlü Kağıt Maskeleri de var.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım