Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20

Neutrogena' nın geçtiğimiz sene çıkardığı Cellular Boost serisi, çıktığı zamanlardan beri denemek istediğim bir seriydi. Ben seriden daha önce Kırışıklık Karşıtı Konsantre Bakım Serumu' nu ve Gençleştirici Göz Kremi' ni kullanmıştım. Son olarak da Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi' ni kullandım. 
 
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi' nin, Hexinol ve C Vitamini içeren formülüyle hücresel yıkımdan kaynaklanan gözle görülür yaşlanma belirtilerine karşı savaşma, cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçirme, içeriğindeki SPF 20 güneş koruma faktörü ile cildi güneş hasarına karşı koruma özellikleri bulunuyor.
Kremin içeriğindeki Hexinol teknolojisi, cildin doğal kolajen ve elastin üretimini harekete geçirerek cilt yüzeyindeki kırışıklıkları azaltmaya ve cildin sıkılığını artırmaya; C Vitamini ise cilt tonundaki eşitsizliği düzeltmeye ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı oluyor.
Kremi 4 hafta boyunca günde iki kere kullananların büyük bir yüzdesi, 4 hafta sonunda ciltlerinin daha yumuşak, pürüzsüz göründüğünü ve ciltlerini esnek hissettiklerini belirtmiş, bunu da not olarak düşeyim hemen.
50 ml.lik cam kavanoz ambalajda bulunan kremin, temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine günde 2 kere dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanması tavsiye edilmiş. Krem ayrıca makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor.
Krem ince yapısı sayesinde hızlı emiliyor, emildikten sonra beyaz iz bırakmıyor, cilde yumuşaklık kazandırıyor. Benim cildim karma/yağlı olduğu halde yağlı ve parlak bir görünüme neden olmadı, cildimde ağırlık yapmadı. Bunlara rağmen, gün içinde birkaç kez yüzümü yıkadığımdan gündüz kremlerini pek kullanamıyorum daha doğrusu böyle verim alamıyorum, kullanmamın da anlamı olmuyor. O yüzden bu kremi kullandığım 5 ay boyunca sadece gece yatmadan önce uyguladım. Zaten gece kremi ve gündüz kremi aynı içeriğe sahip, aradaki fark Gece Kreminin cildi gece boyu yenilemesi ve yoğun bir şekilde beslemesi, Gündüz Kreminin de 20 koruma faktör içermesi o kadar. Bu 5 ayın sonunda yaşlanma belirtilerine karşı nasıl bir etkisi oldu, farkı pek anlayamadım ama cildi yumuşattığı ve esnekleştirdiği kesin. Bu tür kremlerin uzun vadede etkilerini gösterdiğini de unutmamalı tabi. Sevdim mi sevmedim mi tam karar veremedim ama içeriğinde, Serumda ve Göz Kreminde olduğu gibi etil paraben, metil paraben ve propil paraben bulunmasından hoşlanmadım. Ürünün piyasa fiyatı 115 TL civarı. Ben, içinde göz kremi, serum ve gündüz kremi olan Denebunu Cellular Boost Exclusive Kutusu sayesinde 63 TL' ye almıştım. Yani tek fiyatı neredeyse 20 TL' ye gelmişti. Şuanki piyasa fiyatını düşünürsek, belki % 50' lerin üstünde bir indirim olursa, Gündüz Kremini değil de Gece Kremini almayı düşünebilirim.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım