Carmelos Keratin & Biotin Tuzsuz Şampuan

Gelişen teknoloji ile beraber, bakım ürünlerinde her gün yeni bir içerikle tanışıyoruz neredeyse. Son yıllarda gittikçe yaygınlaşan keratin ve biotin içerikli ürünleri daha yeni yeni keşfetmeye başlamışken, aslında birkaç senedir hayatımıza dahil olan Tuzsuz Şampuan kavramıyla karşılaşır olduk son zamanlarda. Ben de Carmelos Keratin & Biotin Şampuan sayesinde tanışmış oldum ilk defa Tuzsuz Şampuan ile.
Peki nedir bu Tuzsuz Şampuan? En basit şekilde '' kimyasal madde içermeyen ve içeriği organik olan şampuanlardır '' denilebilir. 
İçeriğinde tuz olan şampuanların ( Sodyum Lauryl Sülfat (SLS) ve Sodyum Laureth Sülfat (SLES) ) daha fazla köpürme, saçları derinlemesine temizlerken sertleştirme ve kurutma, saçların zayıflamasına neden olma, saç derisini aşındırma, boyalı saçlarda rengin akmasını hızlandırma gibi etkileri varken; 
İçeriğinde tuz olmayan şampuanlar ise ( paraben, silikon, formaldehit vb. kimyasallar ) daha az köpürme, saçların hızlı yağlanmasını önleme ve nemini koruma, saçlara hacim verme ve kolay şekillendirme, saç rengini koruma, tahrişi azaltma, saçları kurutmama ve parlatma gibi özelliklere sahip.
Bu konuya açıklık getirdiysek şimdi Carmelos Keratin & Biotin Tuzsuz Şampuan' ın özelliklerinden bahsedebilirim artık. Carmelos, bir Türk firması olan ve ürün çeşitliliğinde saç bakım ürünleri yer alan STİ Kozmetik' e ait bir marka. Markanın Keratin & Biotin içerikli onarıcı & canlandırıcı özellikli Tuzsuz Şampuan' ının, hassas ve ağır işlem görmüş saçlar için özel olarak geliştirilmiş formülü, hassas temizleyiciler ve vitaminlerle kombine edilmiş. Günlük kullanıma ve tüm saç tiplerine uygun olan Şampuanın, içeriğindeki Jojoba Yağı ve Yeşil Çay Ağacı Yağı ile saçları kökten uca arındırarak mükemmel bir görünüm ve sağlık kazandırma, saçları beslerken nem dengesini koruyarak ekstra bakım sağlama özellikleri bulunuyor. 
İçeriğinde Biotin, Keratin, Jojoba Yağı, Çay Ağacı Yağı haricinde Hindistancevizi Yağı da olan şampuanda, paraben ve türevleri kimyasal maddeler bulunmuyor. Şampuanda taze çiçek kokusunu andıran hafif, tatlı ve hoş bir koku hissediliyor. Şampuanın pompalı başlığa sahip olması kullanımını kolaylaştırıyor. Özelliklerinde de bahsedildiği gibi, içeriğinde kimyasal olmadığından şampuan çok fazla köpürmüyor, o da insana sanki saçı temizlenmiyormuş izlenimi veriyor. Ben de o izlenime kapıldığım için hep iki kez şampuanlama yaptım saçlarıma, sanki öyle çok daha arınmış hissettim. Şampuanın saçı yumuşatıcı etkisi yok, tam tersine ben biraz daha sertleştiriyor gibi gözlemledim. Her şampuanlama sonrası saç bakım kremi kullanma gereği duydum, kolay tarama ve yumuşaklık sağlama için. Carmelos Shop web sitelerinde 500 gramlık ambalajda satışı olan şampuanın fiyatı 59 TL. Dıştan bakıldığında öyle çok göze çarpan bir değişim yaşamadım saçlarımda ama belki zengin içeriği, saçlarıma sağlık kazandırıp bakım yapmıştır diye umuyorum. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım