EcoProbiotic Yüz Bakım Kil Maskesi

Cilt bakımımda, cilt temizliği kadar peeling, krem ve maske uygulamalarını da düzenli yapıyorum. Maske seçimim, soyulan maske, kağıt maske, hidrojel maske gibi çeşitlilik gösterse de kil maskesinin yeri ayrı benim için. Kil maskesi konusunda ise son kullandığım EcoProbiotic Yüz Bakım Kil Maskesi gibi değişik markaların ürünlerini denemeyi seviyorum genelde.
Ernas Grup bünyesindeki Ecoprobiotic' in, kişisel bakım, hijyen ve temizlik kategorilerindeki ürünleri, zararlı bakteriler için bariyer oluşturmaya yardımcı olan ve dost mikro organizmalar olarak adlandırılan probiyotikler içeriyor. Ürünlerin içeriğinde çevreyi kirleten kimyasal maddeler bulunmuyor ve doğada kolay çözünüyorlar.
Probiyotikli Yüz Bakım Kil Maskesi;
* İyileştirici özelliği ile cildi temizleyip onarıyor.
* İçerdiği kalsiyum, demir ve diğer minerallerle cildi besliyor ve daha pürüzsüz bir görünüme kavuşturuyor.
* Ciltteki sebum oranını düşürerek fazla yağı alıyor, tıkanan gözeneklerin açılmasını sağlıyor ve sivilceyi önlüyor.
* Cildi sıkılaştırıyor ve aynı zamanda besleyerek yüzdeki renk tonlarını eşitliyor.
* Kan akışını hızlandırarak hücreleri yeniliyor ve cildi gençleştiriyor.
* Cildin daha canlı görünmesini sağlayarak toksinlerin atılmasına yardımcı oluyor.
Dermatologlar ve Mikrobiyologlar tarafından test edilmiş ve onaylanmış olan maske, jeotermal kaynak suyu, volkanik kil ve koruyucu içiyor, içerikte kimyasal herhangi bir madde bulunmuyor. Maske, yıkanıp temizlenmiş yüze, göz ve çevresine dikkat ederek ince bir tabaka halinde sürülüyor. 10 dakikalık bekleme süresinden sonra yüz, ılık su ile ovalayarak yıkanıyor. ( Hassas ciltlerde bekleme süresi 5 dakika ) Maske, cildin ihtiyacına göre haftada 2 veya 3 kere yapılabiliyor. 
Tek kullanımlık paketler içinde bulunan kil, yoğun macun kıvamında çıkıyor paketten. Ben, cildim hafif nemli iken uyguladım. Su ile temas edince çözünüp inceldi biraz, sürümü böyle daha kolay oldu. 20 gr.lık paketten çıkan kil bana fazla geldi, tek kullanım için değil de sanki ince bir tabaka şeklinde kullanılsa iki kullanım çıkarmış bundan ama tabi ki paketi açtığımızda tamamını kullanmamız gerektiğinden yüzüme biraz kalın bir tabaka halinde uygulamak zorunda kaldım. Maskeyi tamamen uyguladıktan hemen sonra ferahlatıcı bir etki hissediliyor. Uygulamadan 5 dakika kadar sonra yer yer kurumaya başlamasıyla beraber kuruyan yerlerde gerilmeler ve mimik hareketleriyle dökülmeler de oldu. Maske tüm yüzde tamamen kurumadan 10 dakikalık bekleme süresi bitiyor zaten. 
Maske bende kızarıklık, kaşıntı ve yanma hissine neden olmadı. Her kil maskesinde olduğu kadar temizlenmesi biraz zahmetli olsa da maske tamamen temizlendiğinde cildim fazla yağdan, kirden arınmış, gıcır gıcır olmuş ve yumuşamıştı. İlk kullanım için etkilerini sevdiğim maskenin belirtilen süre aralıklarında uzun vadeli kullanıldığında daha etkili olacağını düşünüyorum. Zaten içerik olarak da beğendiğim EcoProbiotic Yüz Bakım Kil Maskesi' nin tek eksisi, kendi web sitelerinde 10' lu pakette satış fiyatının 110 TL olması ki şu an stokta görünmüyor o da. Tekli paketlerde ve daha makul fiyatlarla, zincir kozmetik mağazalarda satışı olursa düzenli kullanacağım bir maske olur kesinlikle...

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım