Neutrogena Cellular Boost Kırışıklık Karşıtı Konsantre Bakım Serumu

Geçen zamanın ve yılların izlerini tamamen yüzümüzden silebilsek keşke..Böyle birşey ancak estetik operayonlarla mümkün olsa da, kırışıklık karşıtı bakım kremleri ile hafifletebiliriz en azından. Şahsen ben uzun yıllardır bu kremleri kullanmış olmanın etkisini görüyorum. Bu konuda marka sadakatim olmadığından, değişik markaların farklı ürünlerini deniyorum. Ve son olarak da Neutrogena Cellular Boost Kırışıklık Karşıtı Konsantre Bakım Serumu' nu kullandım.  
Stres, yorgunluk ve diğer birçok dış faktörün ciltte oluşturduğu hücresel yıkımın gözle görülür yaşlanma belirtilerini hafifletme özelliği olan Bakım Serumu, en belirgin 3 yaşlanma belirtisi olan kırışıklık, ton eşitsizliği ve esneklik kaybına sadece 4 haftada gözle görülen etki sağlamayı vaat ediyor.
Klinik olarak kanıtlanmış formülü, yaşlanma karşıtı etkisiyle en çok bilinen içeriklerden ikisi olan Retinol ve Hiyalüronik Asit barındıran Serum' un içeriğindeki;
* Retinol, cilt yüzeyindeki yenilenmeyi destekler ve cildin kendi kolajen ve elastin üretimini harekete geçirir.
* Hiyalüronik Asit, cildi daha dolgun göstermek için cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı olur. 
Bu konsantre bakım, sadece ince çizgileri değil, derin kırışıklıkları bile azaltır. 
30 ml ebatlı tüp ambalaja sahip serum dermatologlarla birlikte çalışılarak geliştirilmiş. Günlük kullanıma uygun olan serum, en iyi sonucu elde etmek için günde bir kez ( akşam kullanılması tavsiye ediliyor ) temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanıyor.
Serumun yarı losyon kıvamında bir yapısı var. 30 ml.lik serum, günde 1 kez uygulamayla 3-3.5 ay kadar kullanılabiliyor. Yukarıdaki fotoğrafta görülen miktar, yüz ve boyun bölgeme uygulamada yeterli oldu. Benim yüzümde ( göz çevresi hariç, onun için ayrı bir krem kullandım ) sadece alnımda derin olmayan hafif ve ince kırışıklık çizgileri mevcut. Bu serum kırışıklıkları tamamen yok edemese bile ( tek tüp kullanım için ) çizgileri doldurmada ve kırışıklık görünümünü hafifletmede etkili sonuç verdi ki zaten vaatlerinden biri de kırışıklıkları azaltma yönünde idi. Ayrıca cildimi sıkılaştırıp, dolgun gösterdi. Tek tüp kullanımla vaatlerindeki beklentimi hemen hemen karşıladı diyebilirim. Yalnız serumun beğenmediğim tek özelliği içeriğinde, etil paraben, metil paraben ve propil paraben bulunması oldu. Serumu, Denebunu sitesinden Neutrogena Cellular Boost özel Exclusive kutusu ile almıştım. İçinde Bakım Serumu, Göz Kremi ve Gündüz Kremi olan bu kutunun piyasa satış fiyatı 297 TL iken, Denebunu sayesinde 3 ürün için 63 TL gibi bir rakam ödemiştim. Bakım Serumu' nun tek başına fiyatı şu sıralar kozmetik mağazalarda 115 TL civarı. Denemek isteyenlerin %50 indirimli dönemleri takip etmelerini tavsiye ederim. Birçok yönden özelliklerini beğendiğim bu serumu, sadece içerikteki şu 3' lü nedeni ile tekrar alır mıyım bilmiyorum..
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım