Zigavus Forte Yüksek Performanslı Dökülme Karşıtı Şampuan

Saç dökülmesi birçoğunuzun olduğu gibi benim için de can sıkıcı bir sorun bir süredir. Ben dermatoloji bölümünde gerekli tahlilleri yaptırıp doktor tavsiyesi ile bazı ilaçlar kullanmaya başlamıştım. Bunun yanında bir de, dıştan destek olması için saç dökülmesi sorununa yönelik şampuanlar kullanmaya başladım. Zigavus Forte Yüksek Performanslı Dökülme Karşıtı Şampuan da bu amaçla kullandığım şampuanlardan biri oldu.
Geliştirdiği ürünlerle Türkiye ve Avrupa Eczanelerinde 10 yıldır tercih edilen bir marka olan Zigavus' un Yüksek Performanslı Dökülme Karşıtı Şampuan' ının; 
* İçeriğindeki Kafein, Saw Palmetto, Pantenol, Biotin, Siyah Sarımsak, Keratin ve Prebiyotik ile yıpranan saçlara kökten uca bakım sağlama,
* Saçlı derinin nemlenmesinde, yağ-su dengesinin kontrol altına alınmasında etki gösterme,
* Plantkeratin, fermente mineraller ve yoğun vitamin kompleksleri ile saçı besleyip, daha güçlü, canlı ve hacimli görünüm kazandırma,
* Saçlı deriyi ve saç köklerini besleyerek saç dökülmesini engellemeye yardımcı olma, gibi özellikleri bulunuyor.
Kullandığım bu şampuan Yağlı Saçlar için olanı. 220 ml ebatlı ambalaja sahip, dermatolojik testlerden geçmiş olan şampuan, Vegan bir ürün olup Parafin ve Paraben barındırmıyor, Hayvanlar Üstünde test edilmiyor ve ambalajı geri dönüştürülebilir özellikte. Şampuanın saça masaj yaparak uygulanıp durulandıktan sonra aynı yöntemi tekrar edip saçta 2-3 dakika bekletilmesi öneriliyor.
İlk olarak şampuanın kendine has tatlı kokusunu çok beğendim. Az miktar şampuan, kullanım için yeterli oluyor. ( Tabi omuz hizasında olan saçlarımı baz alırsak ). Şampuan güzel köpürüyor, saçı derinlemesine temizliyor, durulandığı andan itibaren saçı yumuşacık yapıyor, şampuan sonrası saç kremine gerek kalmadan kolay tarama sağlıyor. İçeriğinde hissettiğim mentol kokusu, şampuanın saç diplerine masaj yaparak uygulanmasında saç derisini ferahlatıyor. Şampuanın, eczanelerde satılan bir ürün olmasını ve içeriğini de sevdim. Bunlar beğendiğim özellikleri olsa da, şampuanın 220 ml.lik ebadı uzun süreli kullanım için yeterli değil bana göre. Zaten ml olarak ebadı büyük olsaydı, fiyatı da ona göre daha yüksek olurdu. En çok merak edileni sona sakladım. Saç dökülmesine karşı etkisi ne oldu? Maalesef kullandığım süre içinde bu anlamda gözle görülür bir etkisini görmedim. Ama şunu unutmamak lazım ki; tek kutu şampuanla, kısa süreli kullanımda böyle bir etki de beklememek lazım. Saç dökülmesi üzerindeki etkisini görmek için uzun vadeli kullanım ve buna ek olarak içten de destek şart. Şampuan' ın, markanın internet mağazasında satış fiyatı 49.90 TL. Uzun vadeli kullanmak isteyenler n11, hepsiburada, trendyol gibi online alışveriş sitelerinden 3 Al 2 Öde kampanyaları ile bu rakama yakın satın alabilirler Zigavus Forte Yüksek Performanslı Dökülme Karşıtı Şampuan' ı..
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım