Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling Jel

Siyah nokta temizliğinde uzun zamandır, haftada 2 kez göz ve dudak çevresi hariç tüm yüz bölgeme peeling uygulaması yapıyorum ve düzenli uygulamada oldukça etkisini de görüyorum. Kullandığım ürünler genelde haftalık uygulanan temizleyicilerdi hep. İlk kez Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling Jel ile günlük olarak uyguladığım bir ürün kullanmış oldum. 
Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling Jel ile ilgili ambalaj üstünde, '' Siyah noktaları ilk kullanımdan itibaren temizlemeye başlar. Arındırıcı mikro-tanecikler kiri ve yağı anında uzaklaştırır. Siyah noktalara, gözeneklerin derinlerine inerek nüfuz eder.'' şeklinde açıklama yapılmış. Temizleyici Peeling Jel, siyah noktaları iki adımda temizliyor. İçerisindeki küçük mavi tanecikler cildi soyarak kir ve yağdan arındırıyor. Özel formülü ise cildi siyah noktalardan arındırıyor ve oluşumunu engelliyor.
Johnson & Johnson tarafından Fransa' da üretilen 150 ml ebatlı günlük kullanıma uygun olan jel, ıslak yüze göz çevresi hariç nazikçe masaj yaparak uygulanıyor ve iyice durulanıyor.
İçeriğinde Mayıs Papatyası Ekstraktı, Sarısabır Bitkisi, Jojoba Yağı gibi içerikler olan Temizleyici Peeling Jel' i 4.5 ay gibi uzun bir süre, gece yatmadan önce uyguladım yüzüme. Jelin ferahlık hissi veren bir kokusu var. Ürün her ne kadar jel olarak tanımlansa da kremsi bir yapıya sahip. Yağ içermeyen kremsi yapı sayesinde cildi kurutmuyor ve yumuşatıyor. İçindeki kum tanesi büyüklüğündeki tanecikler uygulama esnasında erimediğinden, tatbik ederken nazik hareketlerle masaj yaparak kullanmak gerekiyor. Jelin cildi kirden, yağdan temizleme ve arındırma özeliğini başarılı buldum. Siyah noktaları tamamen geçirmese bile, gözle görülür oranda azaltmada da başarılı. 22.90 TL satış fiyatı olan ürünü indirimli olarak 13.70 TL gibi bir fiyata almıştım. Birçok etkisini beğendiğim Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling Jel' i indirimli olarak gördüğümde yeniden alacağım ben.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım