Nivea Urban Skin Detox Yüz Yıkama Köpüğü

Cilt bakımının ilk aşaması olan yüz temizliği benim için çok önemli. Temiz bir cildin sırrı da cilt tipine ve ihtiyacına uygun ürünler kullanmaktan geçiyor. Ben de cildime uygun yüz temizleyicileri kullanmaya özen gösteriyorum. Şimdiye kadar hep jel formda yüz temizleyici kullanmıştım. Nivea Urban Skin Detoks Yüz Yıkama Köpüğü ile ilk kez köpük bir temizleyici kullandım.
Yeşil Çay ve Antioksidan içeren Yüz Yıkama Köpüğü, yoğun köpük ile pratik bir şekilde cildi derinlemesine arındırmayı ve şehir hayatının olumsuz etkilerine karşı cildin kendi savunma sistemini korumayı hedefliyor.
Yüz Yıkama Köpüğü' nün; Cildi derinlemesine temizleme, pürüzleri önlemeye yardımcı olma, gözenekleri arındırma, cilde detox yapma, parlamayı azaltma, 8 saat yağ kontrolü sağlama, cildi nemlendirme gibi vaatleri var.
150 ml ebatlı ürünün cilde uyumu dermatolojik olarak onaylanmış. Ambalajın içindeki sıvı, pompaya basıldığında köpüğe dönüşüyor. Pompanın ağız ucu oldukça geniş olsa da tek pompa hareketi ile çıkan köpük, tüm yüz bölgesine uygulamada yeterli geliyor. Köpüğün masaj yaparak yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulanması tavsiye ediliyor. Uygulandıktan sonra cilt suyla durulanıyor. Kullanmadan önce çalkalamaya gerek olmuyor.
Ambalaj üstünde cilt tipi ile ilgili bilgi verilmemiş. Ama yağ kontrolü özelliği olduğundan benim gibi yağlı ve karma ciltlere daha uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum ben. Köpük temizleyici daha önce kullandığım jel temizleyicilerden çok daha uzun ömürlü çıktı. Pompalı olması ve ürün miktarını kendi ayarlaması sayesinde tam 4,5 ay kullandım bu yüz köpüğünü. ( Sadece sabah kullanımla ).Köpüğün yeşil çayı anımsatan ferahlatan kokusu uygulamada tazelik hissi verdi bana hep. Pompanın kullanımının pratik olmasını, köpüğün kolay uygulanmasını ve yüzden zahmetsizce temizlenmesini ayrı sevdim. Cildi temizleme, gözenekleri arındırma konusunda başarılı bulduğum köpük, 8 saat olmasa da bi 4-5 saat kadar yağlanmanın ve parlamanın önüne geçiyor. Nivea Urban Skin Detox Yüz Yıkama Köpüğü' nü 4 ay önce Carrefoursa' dan 39.90 TL'den indirimli olarak 15.96 TL'ye almıştım. Böyle güzel bir indirime denk gelirsem yeniden alırım..
yeşimlehertelden