Neutrogena Cellular Boost Gençleştirici Göz Kremi


Kırışıklık önleyici cilt bakım kremlerinin ilk olarak 20' lı yaşlardan itibaren göz çevresi kremleri kullanılarak uygulanması gerektiğini biliyor muydunuz? Bunda mimik çizgilerinin, ilk göz çevresinde oluşmaya başlaması en büyük etken tabi. 20' li yaşlarda olmasa bile 30' lu yaşlardan itibaren göz çevresi kırışıklık karşıtı bakım kremlerini düzenli kullanıyorum. Ve bunun etkisini de görüyorum. Göz çevresi bakımı için özellikle tercih ettiğim bir iki markam vardır. Neutrogena da bunlardan biridir. Markanın bu sefer, çıktığı günden beri merak ettiğim ve büyük beklentiler içinde aldığım Cellular Boost serisinden Gençleştirici Göz Kremi' ni kullanıp bitirdim.
Göz Kreminin, klinik olarak kanıtlanmış formülü, içeriğindeki yaşlanma karşıtı Retinol ve Hyalüronik Asit ile gün boyu göz çevresini yenileme, nemlendirme, hücresel yıkım nedeniyle oluşan ince çizgileri, kaz ayağı görünümünü ve kırışıklıkları düzeltme özellikleri var. 
Kremin içeriğindeki;
* Retinol, cilt yüzeyindeki yenilenmeyi ve cildin kendi kolajen ve elastin üretimini harekete geçiriyor.
* Hyalüronik Asit, cildi daha sıkı ve dolgun göstermek için cilt bariyerini güçlendirmeye yardımcı oluyor.
- Kremi deneyenlerin %100' ü 1 saat içinde kaz ayağı ve göz çevresindeki kırışıklarda belirgin bir şekilde düzelme olduğunu belirtmiş. 
- 3 hafta sonunda, kullananların %76' sı göz çevresinin yenilenmiş göründüğünü; %81' i göz çevresindeki yorgunluk belirtilerinin azaldığını; %76' sı koyu halka görünümünde azalma olduğunu belirtmiş. 
Anlaşılan deneklerin büyük bir oranı bu kremi oldukça sevmiş.
Dermatologlarla birlikte çalıştırılarak geliştirilen, 15 ml.lik minik tüp ambalajdaki krem, temiz cilde az miktarda; elmacık kemiklerinin üstünden başlanarak göz çevresine parmak uçlarıyla hafifçe masaj yaparak uygulanıyor. Kremin akışkan denilecek, ince ve yoğun bir yapısı var. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz miktar, iki göz altı ve kaz ayağı bölgesine uygulamada yeterli oluyor. 15 ml.lik ufak boy ambalaj hemen tükenecekmiş gibi görünse de ben yaklaşık 4 ay gibi bir süre kullandım kremi, bu anlamda bereketli bir krem oldu diyebilirim. 
Kremin gözlemlediğim ilk etkisi, uygulandığında birkaç dakikalık bir yanma hissi oluşturması idi. Tabi bu rahatsız edici ve kalıcı bir his değil. Krem, ince çizgileri doldurmada, kırışık görünümünü hafifletmede, göz çevresini canlı ve nemli göstermede başarılı olsa da 4 ayın sonunda, vaatlerde ve deney sonuçlarında bahsedilen ince çizgileri, kaz ayağı görünümünü ve kırışıklıkları düzeltme, yorgunluk belirtilerini ve koyu halka görünümünü azaltma etkilerini gözlemleyemedim ben. Neutrogena bu kremi ilk lanse ettiği zaman büyük beklenti içinde almıştım. Ama kırışıklıkları düzeltme etkisini gözlemleyemeyince biraz hayal kırıklığına uğradım. Bir diğer hayal kırıklığı da kremin içinde SLS, metil paraben, etil paraben ve propil paraben bulunması. Aynı nedenlerden dolayı daha önce kullandığım bakım serumunu da tekrar alıp almama konusunda kararsız kalmıştım. Piyasa fiyatı şu aralar 115 TL olan Göz Kremi' ni Denebunu sitesinden Cellular Boost Özel Exclusive Kutusu sayesinde içinde göz kremi, serum, gündüz kremi ile beraber 63 TL' ye almıştım. Vaatlerindeki ortalama etkiler, satış fiyatı, içerikte olmasından hoşlanmadığım bileşenler nedeniyle bu kremi de tekrar alıp almama konusunda kararsız kaldım yine...

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım