Bee Beauty Jel Göz Altı Maskesi Kolajenli

Cilt bakımında, göz çevresi bakımının yeri çok ayrı bende. Göz çevresi bakımında, günlük kırışıklık karşıtı kremlerin yanında bir de düzenli aralıklarla çeşitli sorunlara yönelik maskeler de kullanıyorum. Şimdiye kadar kullandığım kağıt maskelerin haricinde Bee Beauty Kolajenli Jel Göz Altı Maskesi ile ilk kez jel formunda bir göz maskesi kullanmış oldum.
Bir Gratis markası olan Bee Beauty' nin, yaşlanma karşıtı ve nemlendirici etkili Kolajenli Jel Göz Altı Maskesi, içinde bulunan Hidrolize Kolajen ve Lavanta Çiçeği Özü ile ince kırışıklıkları ve gözaltı morluklarını giderme, rahatlatıcı bir bakım sağlama, cildi nemlendirme özelliklerine sahip.
Paket içeriğinde 6 çift, jel ped formunda göz altı maskesi var. Ped, temizlenmiş ve kurutulmuş göz altına yerleştiriliyor. 20-30 dakikalık bekleme süresinden sonra çıkartılıyor ve de durulanmıyor. Maskenin 2 günde 1 gece yatmadan önce kullanılması tavsiye ediliyor. İhtiyaç halinde her gün de kullanılabilirmiş. Cilt alerjisi geçmişi olanların kademeli ve dikkatli kullanması gerektiği belirtilmiş bu arada.
Etkilerinden bahsetmeden önce ilk olarak, jel pedlerin içinde bulunduğu koruyucu folyodan çıkartılmasının biraz zahmetli olduğunu yazayım. Folyo öyle sağlam kapatılmış ki açmak için birazcık uğraşmanız veya kenarlardan makasla kesmeniz gerekiyor. Kaygan yapılı jel pedlerin dar kısmını göz altına, geniş kısmını da göz kenarına gelecek şekilde uyguluyoruz bu arada. Ve içinde hava boşluğu kalmaması için elimizle düzeltme yapıyoruz. 
Göz altına yerleştirilmesi kolay olan jel ped, ilk taktığımda tam sabitlendi sandım ama kayma yapabiliyor, o yüzden arada kontrol etmekte yarar var. Jel pedleri 2 günde 1 ve 30 dakikalık süre boyunca uyguladım. Göz altında kızarıklık, kaşıntı gibi olumsuz bir reaksiyona neden olmadı bende. 6 çift maskeyi 12 gün süreyle kullanmamın sonunda kırışıklıklarla ilgili herhangi bir etki gözlemlemedim. Fakat pedleri buzdolabında sakladığımdan göz altlarına serinletici etkisinden de yararlandım. Göz altını rahatlatma, nemli ve canlı gösterme, morlukların ve şişkinliklerin görünümünü hafifletmede az da olsa etkisini gördüğüm Bee Beauty Kolajenli Jel Göz Altı Maskesi' nin satış fiyatı Gratis Mağazası' nda 20 TL. Ben indirimli olarak 12 TL' ye almıştım. Ambalajda tek kullanımlık olup olmadığı ile ilgili bilgi olmadığından, kullanım sonucu maskeleri atmadım. Buzdolabına koydum folyoları bantlayarak. Bu şekilde en azından serinletici etkisinden faydalanmaya devam edeceğim. Maskelerin, Aydınlatıcı Nemlendirici ve Rahatlatıcı Nemlendirici olarak 2 çeşidi daha var. Denemek isteyen olursa onları da değerlendirebilir.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım