Macka's Laboratories C Vitaminli Canlandırıcı Bakım Kremi

Vücudumuzun ihtiyacı olduğu kadar cildimizin de ihtiyacı olan C Vitamini içerikli cilt bakım kremleri şu sıralar oldukça revaçta. Ben de düzenli kullandığım ve bitirdiğim Macka's Laboratories C Vitaminli Canlandırıcı Bakım Krem' den bahsetmek istiyorum bugün yazımda.
Macka's C Vital Intensive Care Anti Wrinkles ( Yoğun Bakım Kırışıklık Karşıtı ) krem, yüksek toleranslı Pure-Retınol mikrokapsülleri, antioksidan ve canlandırıcı özellikli C Vitamini içeriğiyle; fizyolojik kolajen üretimini uyararak, cildi düzeltmek, ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltmak ve cildin canlılığını ortaya çıkarmak için hücre yenilenmesini yeniden başlatıyor. UVB koruması ile desteklenen ve Kayısı Çekirdeği yağı ile zenginleştirilen formülü ile de cildi koruyor ve besliyor.
Ayrıca; cildi pürüzsüzleştirip ipeksi bir dokunuş yaratıyor. Anti-oksidan bakımından zengin formülü çevresel streslere karşı cildi koruyor. Cildi nemlendirip onarıyor. Kolajen sentezini arttırıp hücre yenilenmesini uyarıyor. Kırışıklıkları önleyip azaltıyor. Ve de epidermisi nemlendirip tekrar yapılandırıyor.
50 ml lik tüp ambalajdaki kremin açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Krem sabah ve akşam iyice temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketlerle masaj yapılarak uygulanıyor.
Canaydın Sağlık Hizmetleri kuruluşu olan Macka' s 20 yıllık güzellik ve kozmetik geçmişe sahip bir marka. Daha önce Yatıştırıcı Tonik Losyon ve Spf +50 Güneş Koruyucu Krem' ini de kullandığım markanın C Vitaminli Canlandırıcı Bakım Kremi' nin 50 ml.lik ebatının fiyatı 185 TL. Ben gittiğim güzellik merkezinde markanın farklı ürünleriyle beraber aldığımdan taksit yaptırmıştım. C Vitaminli kremler bana göre cilt bakımına özen gösteren herkes tarafından düzenli kullanılması gereken ürünlerden. C Vitaminli Bakım Kremleri uzun vadede kullanım sonucunda cildi daha bakımlı ve sağlıklı hale getiriyor, toparlıyor, canlandırıyor, besliyor, nemlendiriyor, koruyor, onarıyor, kırışıklıkların görünümünü azaltıyor. Macka's Laboratories C Vitaminli Canlandırıcı Bakım Kremi sevdim ama yüksek fiyatından dolayı tekrar alacağımı sanmıyorum. Onun yerine daha ekonomik rakamlı bir C Vitamini krem bulursam uzun vadede kullanabilirim.
yeşimlehertelden