Armut.com ile Bahar Temizliği

Malum evde 2 çocuk olunca süpür, sil, toz al ve banyo & mutfak hijyen işi her gün düzenli yapılıyor ama söz konusu bahar temizliği ve dip, kıyı, köşe, dolap üstleri, yatak, koltuk altları, arkaları olunca; uzanmalı, çekmeli, kaldırmalı temizlik işi için yardım almak şart deyip, daha önce de hizmet aldığım Armut.com' dan bir temizlik randevusu oluşturdum hemen.

İlk kez duyanlar için kısacık bir bilgi vereyim. 2011 senesinde '' Hizmet piş, ağzıma düş '' sloganıyla yola çıkıp hizmet vermeye başlayan Armut.com, Başak Taşpınar Değim' in Amerika' dan Türkiye' ye taşınma sürecinde ihtiyaç duyduğu hizmetlere ulaşmakta zorlandığı bir dönemde doğmuş, kullanıcıyı istediği hizmeti verecek çalışan veya kuruluş ile buluşturma amacı olan; temizlik, tadilat, nakliyat, montaj, özel ders, sağlık, düğün, organizasyon vb..gibi bir çok alanda Türkiye genelinde hizmet veren bir site.

Ben temizlik randevumu, Armut.com sitesinde ana sayfada yer alan temizlik kategorisine tıklayıp bir iki basit ve kısa işlem sonrası gerçekleştirdim. Bu işlem evin kaç odalı olduğu, kaç saat temizlik yapılacağı, yapılma sıklığı, evcil hayvan durumu, iletişim bilgileri, temizliğin hangi gün ve saatte olacağı, kredi kartı ödeme bilgileri gibi kolaylıkla yapılan bir işlem.

Temizlik için randevu oluşturduğumda hem cep telefonuma hem de mail adresime talebimin alındığına dair bilgilendirildim. Bu bilgilendirme, gönderilecek temizlik personelinin isim ve iletişim numarası, randevu günü yola çıktı ve işe başladı bilgisi, temizlik bitiminde de hizmetin bittiğine dair gelen bildirimlerle sistematik bir şekilde devam etti. 
Gelen temizlik personeli, deneyimli çalışanlardan, ikamet adresime yakın oturanlardandı. İşini titizlikle yapıp, her yüzeye uygun temizlik malzemesini bilinçli bir şekilde kullandığından ve de zamanlamasını da iyi değerlendirdiğinden, yapılmasını istediğim işleri söylemenin haricinde pek karışmadım işine. Böyle olunca ben de rahat ettim doğrusu. Temizlik için gelen yardımcının peşinde dolaşıp durmak yoruyor aksi halde. 

Armut.com' da ödeme, rezervasyon oluşturma safhasında sadece kredi kartıyla yapıldığından, eve gelen temizlik görevlisine elden ödeme yapmıyorsunuz. Gelen görevli, ücretini hizmet bitimi firmasından alıyor yani. 

Çevremde ev temizliğine gelen birini bulma konusunda bir araştırmaya girecek zamanım ve fırsatım olmadığında Armut.com' un sunduğu bu hizmet bana kolay, ulaşılabilir ve pratik geliyor. İstediğim tarihte, istediğim saatte, istediğim sürede, bütçeme göre seçim yapma olanağının olması da benim için artı bir özellik. Siz de benim gibi temizlik personeli bulmakta zorlanıyor, karar veremiyor, günü saati bana uysun, bütçeme göre olsun diyorsanız Armut.com 'a bakmadan karar vermeyin derim.
yeşimlehertelden