DB Docteur Blanc S.O.S Manikür Pedikür Peeling

Cilt bakımıma dair tüm uygulamaları son iki senedir evde kendim yapıyorum. Buna tırnak bakımı da dahil. Manikür ve pedikür işlemlerini eskiden güzellik merkezinde yaptırırken, şimdi ise kozmetik markalarının, evde uygulama yapmayı kolaylaştıran bakım ürünleriyle, hem ev konforundan vazgeçmeden hem de pratik ve daha hijyenik bir şekilde el ve ayak bakımımı yapabiliyorum. Markalar da tüketicilerinin bu yöndeki ihtiyacını fark etmiş olmalı ki özellikle 2021 senesinde çok ses getiren el ve ayak peeling ürünlerini piyasaya sürmeye başladılar. Bu tür bir ürünü ben de Docteur Blanc markasının S.O.S Manikür Pedikür Peeling' i ile denemiş oldum.
Sadece 1 dakikada hızlı, kolay ve uzun süre kalıcı bakım vaadi olan Manikür & Pedikür Peeling' in, '' İçeriğindeki eşsiz doğal yağlar sayesinde el ve ayaklardaki tırnak etlerinin hızlı ve kolayca yumuşamasını ve tuzlarla ölü deriden temizlenmesini sağlama, derinlemesine nemlendirme, parlatma ve güçlendirme, ojeden sararmış tırnakları beyazlatma '' özellikleri bulunuyor. 

İçerisinde yağ özleri ve mineral tuzlar olan peeling, her kullanım öncesi ilk olarak karıştırılarak veya çalkalanarak kullanıma hazır hale getiriliyor. Yeteri miktar ürün ellere veya ayaklara bir dakika boyunca hafifçe masaj yaparak uygulandıktan sonra su ile durulanıyor. Nemli, yumuşak, bakımlı el ve ayaklar için peelingin haftada 2 kez kullanımı yeterli oluyor.

300 ml' lik sert plastik kavanozda bulunan ürünün kapak altında bir de folyodan koruma kapağı var. Yağ özleri ve mineral tuz bulunduğu belirtilen ürünün 9 kalemlik içerik listesinde Deniz Tuzu, Limon Kabuğu Yağı, Ayçiçek Tohum Yağı, Kayısı Çekirdek Yağı, Susam Tohum Yağı, Jojoba Tohum Yağı ve E Vitamini, içeriğin beğendiğim bileşenlerini; parfüm beğenmediğim bileşenini; bir tür petrol türevi olan Likit Parafin ise keşke hiç olmasaymış dediğim bileşenini oluşturuyor.
Ürünün kapağını açtığımda ilk hissettiğim şey limon kabuğunu andıran ferah koku oldu. 2. fotoğrafta gördüğünüz üzere, ürün ambalaj içinde yarı tanecik yarı yağ karışımı içinde bulunduğundan kullanım öncesi bu ikisini birbirine karıştırmak gerekiyor. Peeling tanecikleri kum tanesi büyüklüğünde ve sert yapılı. Bu tanecikler uygulama sırasında erimiyor. Taneciklerin sert yapısından dolayı uygulamayı oldukça nazik ve hassas bir şekilde yapmak gerekiyor. Kullanım önerisi haftada 2 kez denilmiş olsa da ben uygulamayı haftada bir kez hem ellerim hem ayaklarım için yaptım, tabi belirtilen süreden birazcık daha uzun. Ellerim için fındık kabuğu büyüklüğünde, ayaklarım içinse bundan biraz daha büyük bir miktar yeterli oldu. Hem el hem ayak tırnaklarım için tırnak etlerinin olduğu dip bölümlere dairesel hareketlerle ürünü uygulamanın haricinde ellerimin ve ayaklarımın tamamı için de kullandım peelingi. Tırnak diplerinde olduğu gibi el ve ayak bölgesinde, bilek kısmına kadar masaj yaparak uygulama yaptım. Bilhassa ayaklarımda, taban ve topuk bölgelerinde uygulamaya daha özen gösterdim. 

Uygulama esnasında da, ambalajı açtığımda hissettiğim limon kabuğu kokusu hakimdi. Ürün içeriğindeki sıvı bitkisel yağlardan olunca, haliyle uygulama yaparken de o yağlı yapı kendini belli ediyor. Hatta durulama sonrasında da. Fakat bu vıcık vıcık bir yağ değil de sanki limon kabuğunu elinize sıkmışsınız da onun yağıymış gibi. Güzellik merkezinde yapılan profesyonel manikür ve pedikür işlemi gibi olmasa da tırnak dibi etlerimin toparlandığını, ölü derilerden arınan ellerimin ve ayaklarımın daha sağlıklı, bakımlı hale geldiğini ve yağlar sayesinde yumuşacık olduğunu gözlemledim. Düzenli uygulamada, özellikle ayak topuk bölgemdeki kuruluk ve hafif çatlak görünümde gözle görülür bir düzelme de oldu. Peelingin içeriğindeki likit parafin harici aklımı kurcalayan bir yönü olmadı. İlk kullanımda dahi fark edilir etkisini ben beğendim. Ki bir üstteki fotoğrafta ilk kullanım öncesi ve sonrası fotoğrafta da belli oluyordur sanırım bu etki. Docteur Blanc markasından daha önce Konsantre Saç Bakım Yağı ile Güçlendirici ve Şekillendirici Kaş Waxını kullanmış fakat birkaç kullanım sonrası kullanmayı bırakmıştım her iki ürünü de. Markanın, S.O.S Manikür Pedikür Peelingini 6 ay kadar kullanıp bitirecek kadar sevdim bu sefer. Tek sıkıntı ürünün yaygın bir satış ağının olmaması. Kozmetik mağazalarında şimdilik satışı olmayan Peelingi, sadece bir internet alışveriş sitesinde gördüm. Satış fiyatı 70 TL civarı idi. Bana tanıtım gönderisi olarak gelen Manikür Pedikür Peelingi tekrar alıp kullanmayı düşünebilirim, tabi güzel bir indirime denk gelirsem.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım